كلاغستان كلاغستان .

كلاغستان

استخر پيش ساخته فايبرگلاس

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: استخر پيش ساخته فايبرگلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۶:۱۶ توسط:sam موضوع:

خريد ترمووود در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: خريد ترمووود در شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۳:۰۱ توسط:sam موضوع:

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر كسب و كاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يك قاعده كلي است كه هر فردي كه وارد دنياي كسب و كار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يك شيوه بازاريابي است كه هزينه بسيار پاييني براي صاحبان كسب و كار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب كرد. شما مي توانيد اقلام كم هزينه و موثري را كه توجه مردم را به خودشان جلب مي كنند، پيدا كنيد و به وسيله آن ها كم كم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت كسب و كار خود بكشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي كسب و كارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه كنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض كنيد كه يكي از اين هداياي تبليغاتي، يك فلش سفارشي باشد كه نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي كه اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي كنند، دائما كسب و كار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي كنيد كه بخشي از بازار را كه مد نظر كسب و كارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و كارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض كنيم كه شما يك كسب و كار مرتبط با تكنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي كسب و كارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيركانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد كه هميشه از آن استفاده كنند، اما اين فكر نيز در ذهنشان تداعي نشود كه شما قصد داريد كه محصولات و كسب و كارتان را به زور به آن ها تحميل كنيد. صاحبان كسب و كارهاي مختلف بايد به سختي تلاش كنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا كنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يك تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه كسب و كار كوچكي داشته باشيد و چه صاحب كسب و كار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود كه اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب كنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و كنفرانس هايي كه در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينكه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند كارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و كاركرد مناسبي دارد. دوران كارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي كه اين روزها با آن سر و كار داريم، اين است كه تعداد كارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده كه اخيرا به كيف خود نگاهي بيندازيد و كارت ويزيتي در آن مشاهده نكنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي كنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است كه ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي كنيم كه اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي كارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي كمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينكه به خود زحمت تهيه كارت ويزيت بدهيد و تنها يك كارت ويزيت ديگر به كيف پول مردم اضافه كنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاك :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات كسب و كار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باكيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد.

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه كسب و كارهايي كه مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يكسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است كه در ديد قرار داشته باشد.

2- كلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شكل‌هاي مختلف از كلاه استفاده كرده‌ايم، بدون اينكه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان كلاه تبليغاتي هستند كه به يك ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. كلاه تبليغاتي يه كلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است كه امكان چاپ كردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يك برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب كلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشركت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌كنند.

3- لباس كار:

لباس هاي كار يك وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شركت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع كسب و كار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به كنكاش وادار مي كند. لباس كار تبليغاتي مي توانند شروع كننده ي مسير بازاريابي شركت شما باشند و در كنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.


برچسب: چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۱:۳۱ توسط:sam موضوع:

بهترين موتور جستجوي كالاي ايراني : نوبشو

بهترين موتور جستجوي كالاي ايراني : نوبشو

نوبشو نام پتلفرم موفق است كه در حال حاضر بهترين موتور جستجوي كالا در ايران است و در زمان كمي محبوبيت زيادي را كسب كرده است و اين موفقيت حاصل تفكر و مهندسي صحيح اين پلتفرم مي باشد كه زيرنظر مستقيم مهندس وحيد موسوي، مدير پروژه اين پلتفرم پياده سازي شده است .

مهندس موسوي، نوبشو را حاصل تجربه هاي پيشين خود ميداند . همچنين وي معتقد است سيستم نوبشو ، سيستم كامل شده ي ديگر سيستم هاست كه عيوب آنها را به دقت پوشش داده .

افرادي كه با اين موتور جستجوي كالا كار كرده اند، اين موتور جستجو را بسيار كاربر محور و ساده مي دانند .

سادگي بي حد و حصر نوبشو و توجه ويژه و مستقيم اين پلتفرم به نياز كاربران با نيل هدف رضايتمندي كاربر، اين پلتفرم را تبديل به موتور جستجوي كالاي بسيار موفق نموده است .

نوبشو ويژگي هائي دارد كه پلتفرم هاي قبلي كمتر به آن توجه كرده اند و به همين دليل است كه اين موتور جستجو تبديل به يك پلتفرم بسيار موفق شده است. مواردي از جمله محتواهاي گوناگون در جهت راهنمائي كاربر براي خريد بهتر و بهينه تر و همچنين ارائه خدماتي نظير خدمات ديجيتال ماركتينگ و افزايش فروش بهينه تر و همچنين طراحي وبسايت و سئو براي فروشندگان .

 

uur_b4.jpg

 

پيش از اين پلتفرم ها تنها اطلاعاتي را براي آنكه موجود باشد و نه با هدف راحت تر كردن كار كاربر براي خريد محصول ارائه مي دادند . اما در حال حاضر، نوبشو با داشتن ژورنال نوبشو ، مقالاتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه بتوانند به راحتي و با راهنمائي دقيق تر بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتي انتخاب كنند. در خصوص لوازم آرايشي بهداشتي، لوازم جانبي موبايل، اطلاعات دست اولي راجع به تور و سفر نظير راهنماي خريد تور سنگاپور و غيره از جمله اين مثالهاست كه مي تواند براي بسياري از كاربران كاربردي بوده و در جهت ذخيره زمان كاربران و عدم اتلاف وقت آنها باشد .

 

 

نوبشو دقيق بوده و از ارائه اطلاعات بيشتر از آنچه كاربر نياز دارد، به شدت پرهيز ميكند و سعي كرده بتواند اطلاعات دقيق را در اختيار كاربران قرار دهد. معمولاً موتورهاي جستجو بايد دقيق باشند تا بتوانند اين اطلاعات را در اختيار كاربران بدون كمي و كسري و بدون ارائه اطلاعات بيشتر كه به آنها نيازي نيست، قرار دهند . خوشبختانه نوبشو با مهندسي صحيح توانسته گوي رقابت را در اين ميدان از رقبا بربايد و تبديل به يك ابر برند شود .

وجود بيش از 2 ميليون محصول همراه با داشتن بيش از هزار مقاله مفيد در نوع خود ركود جديدي است و مي تواند منجر به راحتي كار كاربران شود .

پيش از خريد هر محصول مي توانيد با جستجوي دقيق در نوبشو، اطلاعات دقيقي را پيرامون مدلهاي مشابه پيدا كنيد و با اطلاعات دقيق تري به خريد خود ادامه دهيد . لازم به ذكر است كه اين دسته از اطلاعات ژورنال نوبشو معمولاً به زبان فارسي براي اولين بار تهيه شده اند  و همچنين خوشبختانه اين مقالات حول محور و محصولات خاصي با جانب داري خاصي نمي چرخد و تنها بيان كننده واقعيات در خصوص محصولات مختلف است پس مي توانيد با اطمينان خاطر مطالعه نمائيد .

نوبشو براي طراحي و مهندسي، از مهندسان مبتكر و متخصص بهره جسته است . پروسه مهندسي موتور جستجوي نوبشو براي رعايت workflow ها جدي در نظر گرفته شده و هر قسمت بصورت تخصصي مورد ارزيابي قرار گرفته و مشكلات در هر قسمت از فرآيندها مورد بازبيني و اشكال زدائي قرار گرفته است .

زماني كه به دنبال انتخاب يك محصول در نوبشو هستيد، به طبع وجود فروشندگان مختلف و تفاوت در تنوع محصولات در يك دسته ممكن است شما را به عنوان خريدار كمي سردرگم نمايد. نوبشو در اين قسمت نيز به فكر كاربران بوده و با ارائه ژورنال نوبشو و با ارائه بيش از 900 مقاله در زمينه هاي مختلفي كه بسياري از آنها براي اولين بار به زبان فارسي توليد شده اند، به بررسي محصولات مختلف مي پردازد و حتي برندهاي يك دسته را نيز با هم مقايسه مي نمايد .

از ديگر ويژگي هاي خاص نوبشو، اين است كه متخصصين توليد محتواي نوبشو، در صورتي كه مقالاتي ارزشمند براي ارائه داشته باشيد با پرداخت هزينه مقاله، مقاله شما را در ژورنال نوبشو درج مي نمايند (البته طبعاً مقاله بايد شامل استانداردهاي خاص باشد) . همچنين اگر براي خريد دقيق تر خود و يا كسب اطلاعات دقيق تر نياز به اطلاعات دقيق تر داريد، كارشناسان نوبشو مشخصات مقاله درخواستي شما را دريافت مي نمايد و با تحليل نيازمندي كاربر، اقدام به توليد محتواي مورد نظر مي نمايند. حائز ذكر است كه بهتري روش براي دستيابي به محتوا يا مطلب مورد نظر، استفاده از امكان جستجو در ژورنال نوبشو است كه به شما اجازه مي دهد مقاله مورد نظر را جستجو نمائيد . جستجوي دقيق را پيش از هر چيزي به شما پيشنهاد مي نمائيم .

 

 

 

اما در بخش نوبشو ماركتينگ، كارشناسان بخش ديجيتال ماركتينگ نوبشو، اقداماتي نظير طراحي صفحات وب، طراحي وبسايت، ارائه خدمات ديجيتال ماركتينگ در خصوص افزايش طبيعي فالوور اينستاگرام و افزايش ممبر در تلگرام را انجام مي دهند. خدماتي نيز نظير توليد محتواي تخصصي و افزايش رتبه وبسايت در موتورهاي جستجو كه با نام سئو شناخته مي شود بصورت كيفيت بالا توسط كارشناسان اين بخش صورت مي گيرد .


برچسب: بهترين موتور جستجوي كالاي ايراني : نوبشو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۴:۴۷ توسط:sam موضوع:

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: معرفي رادوكس گروپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۸:۴۰ توسط:sam موضوع:

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد كه براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات كار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نكنيد يا به درستي استفاده نكنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت كنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامكي براي آزانس مسافرتي به عنوان يك ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامكيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با كمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن كه اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يك تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامك كنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نكنيد كه حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينك سايت يا شبكه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامكي:

شما به عنوان يك آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب كنيد كه محل سكونت آنها با محل آژانس شما در يك استان باشد، زيرا احتمال اينكه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار كم است! با اين تفاسير براي پيدا كردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامك

كمك بگيريد و با هزينه اندك مخاطب هدف خود را جذب كنيد.براي آشنايي كامل با ارسال پيامك به استان هاي مختلف اينجا كليك كنيد.

مزيت سامانه پيامكي براي مشتريان شما:

يكي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين است كه لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به كامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامك هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه كند. زماني كه مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت كنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين كار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد كرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامكي، فقط ارسال پيامك تبليغاتي و داشتن مشتري كافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يكي از بهترين كانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با كمك سامانه پيامكي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامكي علاوه بر تمام مزايايي كه براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي كاركنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع كنند.

ارسال پيام كوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي كه شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامك، مشتري را از جزئيات آن با خبر كنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودكار پيامك به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با كد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينك زير را كليك كنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است كه نشان دهيد همه چيز تحت كنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است كه زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامك و در واقع يادآوري كنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام كنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه كوير مصر، حركت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حركت در مكان حضور يابيد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامك:

پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد كه در سفرهاي مشتريان، از شما يك همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مكان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل كنيد، البته كه بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نكنيد چون نتيجه عكس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حركت را به آنها يادآوري كنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي كوير مصر در پاييز به نحوي است كه حتي پوشيدن يك تيشرت براي شما كافي هست البته براي روز و در شب حتما به يك ژاكت نياز پيدا خواهيد كرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌كنند و به شب نشيني كنار آتش مي‌پردازند كه بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد كه هيچوقت فراموش نخواهيد كرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه كنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامكي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال كنيد و از نظرات آنها استفاده كنيد و از آنها بخواهيد كم و كاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي كه براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينكه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب كرديد از شما متشكريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با كليك بر روي لينك زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

پيامك تبريك مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامك تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه كنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شركت در اين تور ها تشويق كنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه تركيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در كسب و كار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده كنند و اگر از پيامك تبليغاتي استفاده نكنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام كوتاه در بستر اپليكيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و كيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامك روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامك مديانا كليك كنيد.


برچسب: پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۵۳ توسط:sam موضوع:

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.


برچسب: بازاريابي پيامكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۱:۳۶ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

qx9u_m4.jpg

خبرگزاري آريا- پس از اينكه دنداني از بين رفت و جاي آن خالي شد، مشكلات زيادي براي جويدن و حتي تكلم ممكن است پيش بيايد. يكي از راه هاي درمان اين وضعيت استفاده از ايمپلنت دندان است.

ايمپلنت دندان از جمله درمان هاي حوزه دندانپزشكي است كه به نوعي جايگزين دندانِ از دست رفته طبيعي ميشود. هرچند كه ايمپلنت مصنوعي كاملا ساختاري غيرزنده است، اما استحكام كافي براي جويدن غذا و شرايط ديگر را دارد. و در ظاهر دقيقا مشابه يك دندان سالم و طبيعي است كه عملكرد جويدن را به خوبي انجام مي‌دهد.

ايمپلنت دندان چيست؟

ايمپلنت يا كاشت دندان، يك متد درماني است كه در آن يك قطعه كوچك مصنوعي (معمولا از جنس تيتانيوم) در داخل استخوان فك ها قرار ميگيرد و به نوعي نقش دندان را ايفا ميكند.

ايمپلنت كاشته شده در استخوان معمولا با سلول هاي استخواني و دهاني سازگار است. و در كار آن ها اختلال ايجاد نمي كند. روي اين قطعه كاشتني را با تاج و روكش دندان پر ميكنند تا شكلي دقيقا شبيه به دندان ايجاد شود.

چرا ايمپلنت دندان از اهميت زيادي برخوردار است؟

به صورت خلاصه بايد گفت كه كاشت دندان موفق ترين راه براي جايگزيني دندان در اشخاصي است كه دندان طبيعي خود را از دست داده اند. تمامي ايمپلنت ها به نوعي مشابه با ريشه دندان عمل كرده و عمل جويدن را تسهيل مي بخشند.

برخلاف دندان هاي مصنوعي متحرك، ايمپلنت ها براي تكلم و غذا خوردن مشكلي محسوب نميشوند. زيرا محكم در فك شخص ثابت شده اند.

انتخاب نوع ايمپلنت دندان

شخص ابتدا بايد توسط دندانپزشك معاينه شده و ساختارهاي دهان، دندان و فك او با دقت ارزيابي شوند. پس از آنكه مشخص شد شخص هيچگونه مشكلي مربوط به ساختارهاي دهاني ندارد (مثل عفونت لثه و ..) دندانپزشك با توجه به شرايط شخص، نوع ايمپلنت را براي او انتخاب ميكند. نوع پروتز كاشته شده در فك متفاوت خواهد بود و ممكن است ثابت يا متحرك باشد.

چرا بايد از كاشت دندان استفاده كرد؟

به نظر ميرسد به خاطر دلايل  موارد زير، رو آوردن به كاشت دندان در ميان افراد مختلف رو به افزايش است:

  • زيرا اين روش، جديدترين راه حل براي جايگزين كردن دندان طبيعي از دست رفته است.
  • به صورت دائمي در فك شما قرار داده مي‌شود و تا آخر عمر كارايي خود را حفظ مي‌كند.
  • اعتماد به نفس افراد ميانسال و مسن را افزايش ميدهد
  • به تكلم و گفتار كمك ميكند
  • كاشت دندان به نوعي براي دندان هاي مجاور يك مزيت و تكيه گاه مناسبي تلقي ميشود.
  • افزايش توان جويدن
  • زيباتر شدن دندان ها و طرح لبخند
  • بالا بودن ميزان موفقيت عمل كاشت ددان (تقريبا 97 درصد)

ميزان موفقيت ايمپلنت دندان چقدر است؟

طبق گزارشات رسمي از منابع معتبر، ميزان موفقيت ايمپلنت دندان در افراد مختلف چيزي حدود 97 درصد است. در حدود 3 درصد باقي مانده، به جاي اينكه ايمپلنت به بافت پيوند استخواني بچسپد به لثه متصل مي شود كه بايد از نو عمل كاشت را انجام داد.

آيا كاشت ايمپلنت دندان شامل محدوديت سني خاصي مي‌شود؟

براي انجام اينكار معمولا بايد به اندازه كافي صبر كرد تا بافت استخواني صورت و فك ها به تكامل و انتهاي رشد خود برسند. سن اتمام رشد استخوان هاي صورت معمولا 18 سال است.

اگر پيش از اين سن اقدام به انجام كاشت ايمپلنت كرد، به خاطر رشد فك، سايز دندان كاشته شده كوچكتر ميشود. و بايد دوباره آن را تعويض كرد. ولي پس از اتمام سن 18 سالگي هيچگونه محدوديت خاصي در خصوص كاشت ايمپلنت دندان وجود ندارد و تا هر سني ميتوان اين كار را انجام داد.

بهترين زمان براي كاشت چه زماني است؟

به نظر ميرسد مناسب ترين زمان براي انجام اين كار بعد از كشيدن دندان باشد. اما مدت زمان آن ميتواند متفاوت باشد:

قرار دادن قطعه كاشتني دقيقا بعد از كشيدن دندان طبيعي (البته در مواردي كه بيمار عفونت‌لثه و يا ديابت نداشته باشد)

اتصال قطعه كاشتني به مدت 3 هفته تا 3 ماه بعد از كشيدن دندان

و سرانجام قرار داردن قطعه ايمپلنت بيش از 3 ماه پس از كشيدن دندان

نكته:

بهترين زمان براي كاشت دندان هاي فك پايين 2 تا 3 ماه پس از كشيدن دندان ها و براي دندان هاي فك بالا4 تا 5 ماه بعد ازكشيدن است

برخي از عوارض كاشت دندان

يكي از قابل توجه ترين عوارض اين كار، بروز تورم در موضع كاشت ايمپلنت است. كه البته دو تا 3 روز پس از عمل كم شده و تا 5 روز آينده بعد از عمل از بين ميرود.

 

  • كبود شدن لب ها
  • بيحسي صورت و لب
  • خونريزي جزئي

 

پس از كاشت قطعه ايمپلنت موارد زير را در نظر بگيريد  :

  • 3 تا 7 روز پس از كاشت ايمپلنت، از مصرف قهوه، سيگار و مشربوات الكي خوددار كنيد
  • تمام داروهاي تجويز شده توسط دندانپزشك را به موقع مصرف كنيد.
  • تا حداقل يك روز بعد از عمل ناحيه كاشت را مسواك نزنيد
  • حداقل تا 8 ساعت بعد عمل سعي كنيد دهان خود را شستشو ندهيد
  • به صورت مرتب از دهانشويه هاي استفاده كنيد
  • براي جلوگيري از تشديد خونريزي هرگز آب دهان خود را تف نكنيد.

قيمت انواع ايمپلنت دندان

هزينه هاي تمام شده خريد و نصب قطعات كاشتني دندان معولا نسبت به ساير خدمات دندانپزشكي بيشتر است. و اين طبيعي است زيرا هم قطعات گران هستند و هم روند انجام عمل مشكلتر و زمانبرتر است.

از تمام هزينه اي كه براي دندان كاشتني خود صرف ميكنيد بيشتر آن مستقيما براي خريد و بكارگيري متريال مورد نياز مورد نياز، استفاده ميشود. و طبيعي است كه هرچه فرآيند درماني تخصصي تر باشد هزينه ها نيز در هر صورت بالا خواهد بود.

هنگام كاشت اين قطعات سعي كنيد نمونه هاي ارزان آن را خريداري نكنيد و فريب تبليغات رسانه ها و كلينيك ها را نخوريد. براي كسب اطلاع از هزينه هاي نهايي اينكار بهتر است به دندانپزشك متخصص مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

منبع : آريا


برچسب: همه چيز درباره ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۵:۱۵ توسط:sam موضوع:

راديولوژي فك و صورت

راديولوژي در شمال تهران

بسياري مواقع افراد با مشكلاتي در ناحيه فك و صورت خود مواجه مي شوند. گاه اين مشكل به حوزه دندانپزشكي مربوط است و گاه يكي از تخصص هاي پزشكي، امكان رفع آن را دارد. پزشك و دندان پزشك براي تشخيص درست بيماري از ابزارهايي سود مي برد. يكي از اين ابزارها، راديولوژي فك و صورت است.

nlq6_e4.jpg

راديولوژي فك و صورت

راديولوژي فك و صورت به مجموعه وسيعي از عكس برداري هاي ناحيه دهان، فك و صورت اطلاق مي شود كه در بخش راديولوژي به صورت تخصصي انجام مي گيرد. تصويرهاي راديولوژي فك و صورت از ناحيه دهان، دندان ها، سينوس ها و فك گرفته مي شود و با ساير نقاط سر ارتباطي ندارد.

راديولوژي فك و صورت

ميزان اشعه به كار رفته در راديولوژي فك و صورت

با توجه به اينكه عكس هاي راديولوژي با استفاده از امواج و اشعه ها تهيه مي شوند، دستگاه هاي به كار رفته براي راديولوژي فك و صورت از انواعي هستند كه كم ترين اشعه ممكن را به بيمار ساطع كنند. از اين رو مي توان اشعه هاي تابشي را ايمن تلقي كرد.

از انواع عكس برداري هاي راديولوژي فك و صورت، به اسكن  cbct در شمال تهران  و عكس opg به اختصار اشاره خواهيم كرد:

اسكن cbct

يكي از انواع عكس برداري هايي كه زير مجموعه راديولوژي فك و صورت محسوب مي شود، اسكن cbct است. اين نوع از اسكن توسط دستگاه مخصوصي صورت مي پذيرد، كه از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا در حوزه پزشكي و دندانپزشكي است.

 نحوه انجام اسكن cbct

به گزارش پزشكين، براي انجام اين اسكن فرد بايستي به صورت ثابت و بي حركت در مقابل دستگاه cbct قرار گيرد. قسمت متحرك دستگاه، با چرخش ??? درجه اي به دور سر بيمار چرخيده و عكس برداري را به پايان مي رساند. اين دستگاه در هر دور مي تواند حدود ??? عكس به صورت دو بعدي ثبت كند. عكس هاي دو بعدي بعد از پردازش، تصاويري سه بعدي را در اختيار درمانگر قرار خواهد داد.

ويژگي هاي منحصر به فرد اسكن cbct

  • اسكن cbct تصاوير را به صورت سه بعدي عرضه مي كند. قابليتي كه در ساير انواع عكس برداري با اين كيفيت ممكن نيست.
  • دستگاه cbct تنظيماتي دارد كه از طريق آن مي توان تابش اشعه را محدود به نقاطي خاص كرد و از اين طريق تمام بدن و سر بيمار تحت تابش اشعه قرار نمي گيرد.
  • دستگاه cbct با چرخش ??? درجه اي توان اين را دارد كه در زواياي متعدد، تصاوير مناسبي را عرضه كند. قابليتي كه با ديگر روش هاي عكس برداري قابل رقابت نيست.
  • سرعت انجام عكس برداري با اين روش به نسبت كيفيت و سه بعدي بودن تصاوير حاصله، بسيار بالا بوده و در وقت پزشك و بيمار صرفه جويي مي شود.
  • برخي از انواع عكس برداري فقط استخوان ها و بافت هاي محكم را به خوبي در تصاوير نشان مي دهند؛ اما cbct اين امكان را دارد تا از تمامي نسوج و بافت ها مانند عصب، ريشه، رگ ها و بافت نرم تصويربرداري كند. اين قابليت سبب شده تا تشخيص بسياري از مشكلات بيماران مانند كيست و عفونت نيز از اين طريق ممكن باشد.

موارد قابل تشخيص در اسكن cbct

  • بافت هاي استخواني ناحيه سر و گردن
  • شكستگي استخوان هاي مياني صورت
  • بررسي جهت و ميزان رويش دندان هاي نهفته
  • تومورهاي استخواني
  • تومورهاي دندان و تاثير آن بر دندان هاي مجاور
  • كيست
  • ضخامت استخوان ها
  • وضعيت قرارگيري ايمپلنت در لثه
  • عفونت لثه
  • وضعيت كانال عصب هاي دنداني
  • ريشه دندان
  • وضعيت و ابعاد كام
  • مشكلات مرتبط با تكامل و رشد
  • بيماري هاي خاص فك و صورت

اسكن cbct در زعفرانيه

يكي از مراكزي كه نسخه هاي اسكن cbct در زعفرانيه و نواحي اطراف آن را پذيرش مي كند، مركز راديولوژي الف واقع در ميدان الف زعفرانيه است كه با استفاده از دستگاه هاي مدرن، اسكن هايي با كيفيت بالا انجام مي دهدراديولوژي تخصصي دهان، فك و صورت الف، تمام خدمات عكس برداري هاي فك و صورت را با بهترين كيفيت به بيماران عرضه مي كند.

عكس opg

يكي ديگر از زيرشاخه هاي راديولوژي فك و صورت، عكس opg يا پانوراميك است. دستگاه opg يك عكس دو بعدي از دو فك و تمام دندان ها به صورت يك نما در اختيار دندان پزشك قرار مي دهد كه براي ترميم، ارتودنسي، ايمپلنت، عصب كشي و كشيدن دندان كارگشا است.

نحوه عكس برداري به روش opg

نحوه انجام اين عكس برداري نيز مشابه اسكن cbct است. بيمار بايد تمام اشيا فلزي مانند عينك، گوشواره و گردنبند را خارج كرده و بي حركت بماند. بازوي متحرك دستگاه دور سر بيمار شروع به چرخش مي كند و ظرف مدت كم تر از يك دقيقه عكس برداري انجام مي شود.

تفاوت عكس opg و اسكن cbct

  • عكس opg به صورت دو بعدي و cbct به صورت سه بعدي عرضه مي شود.
  • قسمت متحرك cbct حركت ??? درجه اي دارد. بر خلاف opg كه ??? درجه مي چرخد.
  • تصوير cbct بافت هاي نرم و اعصاب و رگ ها را نيز نمايان مي سازد. حال آنكه opg به نشان دادن ريشه دندان، پوسيدگي و تومورها اكتفا مي كند.
  • اشعه تابشي در cbct نسبت به opg بيشتر است. به همين دليل تا زماني كه opg جوابگوي مشكل بيمار است، بايد به آن بسنده كرده و از انجام cbct پرهيز داشت.
  • از آنجا كه cbct پيشرفته تر و داراي فناوري پيچيده تري است، قابليت محدود كردن منطقه تابشي را دارد كه چنين قابليتي به طور معمول در دستگاه هاي opg وجود ندارد.
  • عكس opg فقط براي فك و دندان ها و در امور دندانپزشكي كاربرد دارد؛ اما cbct را مي توان در شكستگي صورت، جراحي هاي فك و صورت و درمان مشكلات مرتبط با سينوس ها و بافت هاي دهان و صورت نيز به كار برد.

انواع خدمات راديولوژي فك و صورت مانند عكس opg در مركز راديولوژي الف قابل عرضه است.


برچسب: راديولوژي فك و صورت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۱۲ توسط:sam موضوع:

راديولوژي فك و صورت

راديولوژي در شمال تهران

بسياري مواقع افراد با مشكلاتي در ناحيه فك و صورت خود مواجه مي شوند. گاه اين مشكل به حوزه دندانپزشكي مربوط است و گاه يكي از تخصص هاي پزشكي، امكان رفع آن را دارد. پزشك و دندان پزشك براي تشخيص درست بيماري از ابزارهايي سود مي برد. يكي از اين ابزارها، راديولوژي فك و صورت است.

nlq6_e4.jpg

راديولوژي فك و صورت

راديولوژي فك و صورت به مجموعه وسيعي از عكس برداري هاي ناحيه دهان، فك و صورت اطلاق مي شود كه در بخش راديولوژي به صورت تخصصي انجام مي گيرد. تصويرهاي راديولوژي فك و صورت از ناحيه دهان، دندان ها، سينوس ها و فك گرفته مي شود و با ساير نقاط سر ارتباطي ندارد.

راديولوژي فك و صورت

ميزان اشعه به كار رفته در راديولوژي فك و صورت

با توجه به اينكه عكس هاي راديولوژي با استفاده از امواج و اشعه ها تهيه مي شوند، دستگاه هاي به كار رفته براي راديولوژي فك و صورت از انواعي هستند كه كم ترين اشعه ممكن را به بيمار ساطع كنند. از اين رو مي توان اشعه هاي تابشي را ايمن تلقي كرد.

از انواع عكس برداري هاي راديولوژي فك و صورت، به اسكن  cbct در شمال تهران  و عكس opg به اختصار اشاره خواهيم كرد:

اسكن cbct

يكي از انواع عكس برداري هايي كه زير مجموعه راديولوژي فك و صورت محسوب مي شود، اسكن cbct است. اين نوع از اسكن توسط دستگاه مخصوصي صورت مي پذيرد، كه از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا در حوزه پزشكي و دندانپزشكي است.

 نحوه انجام اسكن cbct

به گزارش پزشكين، براي انجام اين اسكن فرد بايستي به صورت ثابت و بي حركت در مقابل دستگاه cbct قرار گيرد. قسمت متحرك دستگاه، با چرخش ??? درجه اي به دور سر بيمار چرخيده و عكس برداري را به پايان مي رساند. اين دستگاه در هر دور مي تواند حدود ??? عكس به صورت دو بعدي ثبت كند. عكس هاي دو بعدي بعد از پردازش، تصاويري سه بعدي را در اختيار درمانگر قرار خواهد داد.

ويژگي هاي منحصر به فرد اسكن cbct

  • اسكن cbct تصاوير را به صورت سه بعدي عرضه مي كند. قابليتي كه در ساير انواع عكس برداري با اين كيفيت ممكن نيست.
  • دستگاه cbct تنظيماتي دارد كه از طريق آن مي توان تابش اشعه را محدود به نقاطي خاص كرد و از اين طريق تمام بدن و سر بيمار تحت تابش اشعه قرار نمي گيرد.
  • دستگاه cbct با چرخش ??? درجه اي توان اين را دارد كه در زواياي متعدد، تصاوير مناسبي را عرضه كند. قابليتي كه با ديگر روش هاي عكس برداري قابل رقابت نيست.
  • سرعت انجام عكس برداري با اين روش به نسبت كيفيت و سه بعدي بودن تصاوير حاصله، بسيار بالا بوده و در وقت پزشك و بيمار صرفه جويي مي شود.
  • برخي از انواع عكس برداري فقط استخوان ها و بافت هاي محكم را به خوبي در تصاوير نشان مي دهند؛ اما cbct اين امكان را دارد تا از تمامي نسوج و بافت ها مانند عصب، ريشه، رگ ها و بافت نرم تصويربرداري كند. اين قابليت سبب شده تا تشخيص بسياري از مشكلات بيماران مانند كيست و عفونت نيز از اين طريق ممكن باشد.

موارد قابل تشخيص در اسكن cbct

  • بافت هاي استخواني ناحيه سر و گردن
  • شكستگي استخوان هاي مياني صورت
  • بررسي جهت و ميزان رويش دندان هاي نهفته
  • تومورهاي استخواني
  • تومورهاي دندان و تاثير آن بر دندان هاي مجاور
  • كيست
  • ضخامت استخوان ها
  • وضعيت قرارگيري ايمپلنت در لثه
  • عفونت لثه
  • وضعيت كانال عصب هاي دنداني
  • ريشه دندان
  • وضعيت و ابعاد كام
  • مشكلات مرتبط با تكامل و رشد
  • بيماري هاي خاص فك و صورت

اسكن cbct در زعفرانيه

يكي از مراكزي كه نسخه هاي اسكن cbct در زعفرانيه و نواحي اطراف آن را پذيرش مي كند، مركز راديولوژي الف واقع در ميدان الف زعفرانيه است كه با استفاده از دستگاه هاي مدرن، اسكن هايي با كيفيت بالا انجام مي دهدراديولوژي تخصصي دهان، فك و صورت الف، تمام خدمات عكس برداري هاي فك و صورت را با بهترين كيفيت به بيماران عرضه مي كند.

عكس opg

يكي ديگر از زيرشاخه هاي راديولوژي فك و صورت، عكس opg يا پانوراميك است. دستگاه opg يك عكس دو بعدي از دو فك و تمام دندان ها به صورت يك نما در اختيار دندان پزشك قرار مي دهد كه براي ترميم، ارتودنسي، ايمپلنت، عصب كشي و كشيدن دندان كارگشا است.

نحوه عكس برداري به روش opg

نحوه انجام اين عكس برداري نيز مشابه اسكن cbct است. بيمار بايد تمام اشيا فلزي مانند عينك، گوشواره و گردنبند را خارج كرده و بي حركت بماند. بازوي متحرك دستگاه دور سر بيمار شروع به چرخش مي كند و ظرف مدت كم تر از يك دقيقه عكس برداري انجام مي شود.

تفاوت عكس opg و اسكن cbct

  • عكس opg به صورت دو بعدي و cbct به صورت سه بعدي عرضه مي شود.
  • قسمت متحرك cbct حركت ??? درجه اي دارد. بر خلاف opg كه ??? درجه مي چرخد.
  • تصوير cbct بافت هاي نرم و اعصاب و رگ ها را نيز نمايان مي سازد. حال آنكه opg به نشان دادن ريشه دندان، پوسيدگي و تومورها اكتفا مي كند.
  • اشعه تابشي در cbct نسبت به opg بيشتر است. به همين دليل تا زماني كه opg جوابگوي مشكل بيمار است، بايد به آن بسنده كرده و از انجام cbct پرهيز داشت.
  • از آنجا كه cbct پيشرفته تر و داراي فناوري پيچيده تري است، قابليت محدود كردن منطقه تابشي را دارد كه چنين قابليتي به طور معمول در دستگاه هاي opg وجود ندارد.
  • عكس opg فقط براي فك و دندان ها و در امور دندانپزشكي كاربرد دارد؛ اما cbct را مي توان در شكستگي صورت، جراحي هاي فك و صورت و درمان مشكلات مرتبط با سينوس ها و بافت هاي دهان و صورت نيز به كار برد.

انواع خدمات راديولوژي فك و صورت مانند عكس opg در مركز راديولوژي الف قابل عرضه است.


برچسب: راديولوژي فك و صورت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۴۰ توسط:sam موضوع: