كلاغستان كلاغستان .

كلاغستان

پروفايل بيلي ايليش بيوگرافي بيلي آيليش

پروفايل بيلي ايليش بيوگرافي بيلي آيليش

بيلي ايليش، خواننده و ترانه سراي اهل كاليفرنيا در ?? دسامبر ???? در لس آنجلس، كاليفرنيا متولد شد. پروفايل بيلي ايليش دختر مگي بايرد، معلم، هنرپيشه و فيلمنامه‌نويس و پاتريك اوكانل بازيگر كه در فيلم‌هايي مانند مرد آهني ظاهر شده بود. پدر و مادر آيليش هر دو موسيقي‌دان‌هاي آماتور هستند.

دانلود اهنگ هاي بيلي ايليش او از نژاد ايرلندي و اسكاتلندي است. او از طريق لقاح مصنوعي به دنيا آمد و در محله هايلند پارك لس آنجلس بزرگ شد.

x4_xagt.jpg

بيلي ايليش در لس آنجلس كاليفرنيا متولد و بزرگ شد. او كه به خانواده اي از نوازندگان تعلق داشت ، مقدر بود كه در هنرهاي نمايشي فعاليت كند. او از سن ? سالگي به يك گروه كر وارد شد و تا زماني كه ?? ساله شد ، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ هاي خود كرد. برادر بزرگتر او ، فينئاس اوكانل ، بزرگترين تأثير را در زندگي او داشت. او گروه خودش را داشت و آهنگي را با عنوان ‘Ocean Eyes’ نوشت. آهنگ بيلي را اجرا كرد و به صورت آنلاين منتشر كرد و موفقيت بزرگي به دست آورد. كنسرت هاي بيلي آيليش

 

در حال حاضر آيليش به همراه والدينش در هايلند پارك، محله‌اي در شمال شرقي لس آنجلس زندگي مي‌كند.

در ?? نوامبر ???? پس از انتشار ويدئوهايي در فضاي مجازي مبني بر مبتلا بودن آيليش به بيماري نشانگان توره او در اينستاگرام خود اعلام كرد كه به اين عارضه عصبي مبتلا است. همچنين او بيان كرده‌است كه حس‌آميزي دارد و تجربه افسردگي نيز داشته‌است. او درباره? استفاده از مواد مخدر به گاردين گفت: «هيچ وقت موادمخدر استفاده نكردم و چيزي نكشيدم […] اين چيزها برام جالب نيستند.» آيليش گياهخوار بزرگ شده‌است و به‌طور مرتب در رسانه‌هاي اجتماعي از وگانيسم دفاع مي‌كند.

او در بيشتر سالهاي ابتدايي خود را در خانه درس مي خواند ، اما اين مانع از شركت در فعاليت هاي فوق برنامه نبود. او عاشق بازي در فيلم هاي خانگي بود.

وقتي او ? ساله شد ، به يك گروه كر پيوست و به مدت سه سال با آنها آواز خواند. تا زماني كه او ?? ساله بود ،در حال نوشتن و ساخت آهنگهاي خودش بود. او همچنين چندين فيلم كوتاه ساخت.

غير از بازيگري و موسيقي ، رقص يكي ديگر از علاقه هاي او است. او در اوايل سالهاي نوجواني در كلاس هاي رقص شركت مي كرد.

منبع: يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۴:۲۸ توسط:sam موضوع:

آمار پرفروشترين هاردديسكها براي سيستمهاي نظارت تصويري

آمار پرفروشترين هاردديسكها براي سيستمهاي نظارت تصويري

محبوب ترين هاردديسك مورد استفاده در سيستمهاي نظارت تصويري

دو شركت برتر در ارائه و فروش هاردديسكهاي سيستمهاي نظارت تصويري يعني شركت وسترن ديجيتال(Western Digital) و سيگيت (Seagate) جلوتر از بقيه در صدر آمار قرار دارند اما در فروش و محبوبيت يكي بر ديگري پيروز شد.

در اين مقاله اطلاعات بدست آمده از نظر سنجي ها و علت تمايل بازار به خريد از برندها را با شما به اشتراك مي گذاريم.

خلاصه

شركت Western Digital در بيشتر از دو سوم موارد به انتخاب اول پيمانكاران تبديل مي شود و تقريبا 3 برابر بيشتر از هاردديسكهاي شركت Seagate مورد استقبال قرار گرفته است. در زير تغييرات آمار فروش از سال 2012 تا 2016 را مشاهده مي نماييد. در سال 2012 رقابت اين دو شركت تنگاتنگ ادامه داشت. در زير مشاهده مي نماييد كه اين برابري بشكلي معنادار تغيير و به سمت شركت وسترن ديجيتال متمايل شده است.

 

هاردديسكهاي بنفش يا Purple شركت وسترن ديجيتال بيشترين فروش را به خود اختصاص مي دهند. پيمانكاران و تكنسينهاي نصب معمولا بخاطر گارانتي شركت WD و بهينگي كاركرد هاردديسكهاي اين شركت براي كار در سيستمهاي نظارت تصويري آنها را انتخاب مي كنند.

كلمات و عباراتي كه بسياري از خريداران عنوان مي كردند:

  • به مشكلي تابحال برنخورده ايم(در 4 سال اخير).
  • پايدارند.
  • مناسب براي استفاده موارد حساس.
  • در تحقيقات نرخ ازكار افتادگي پاييني دارند.
  • سري بنفش كه بعد از سري مشكي استفاده مي كرديم، مطمئن و پيشنهاد اول فروشندگان VMS بود.
  • در بسياري از محصولات شركتهاي نظارت تصويري از اين هاردديسكها استفاده شده است.

البته تعدادي از راي ها همانطور كه مشاهده كرديد به ديگر سريهاي شركت Western digital اشاره كرده اند. هاردديسكهاي سري RE هم كه بمنظور استفاده در ديتاسنترها توليد شده بودند بخاطر داشتن گارانتي 5 ساله در مقابل گارانتي 3 ساله سري بنفش (Purple) كارايي و اطمينان كاركرد بالايي دارند.

يكي از شركتها در نظرسنجي از تركيب دو مدل هاردديسك WD استفاده كرده بود كه نظرش اينطور بود:

هاردديسكهاي قرمز وسترن ديجيتال (WD Red) كه براي آرشيوسازي مناسبند و هاردديسكهاي مشكي وسترن ديجيتال(WD Black) كه براي مقاصد ضبط زنده بكار مي روند را مورد استفاده قرار داديم. هاردديسكهاي قرمز كارايي و حس اطمينان بالايي از خود نشان مي دادند. علاقمنديم كه از هاردديسكهايي با دورهاي گردش بالاتر (rpm بالاتر) براي مقاصد ضبط تصاوير زنده استفاده كنيم تا در اين زمينه علاوه بر بهبود كيفيت ضبط زنده، زمان نمايش تصاوير هم بهينه شود.

راي ها در مورد هاردديسكهاي Seagate

جالب است كه نظرات در مورد هاردديسكهاي شركت سيگيت نيز دقيقا به همان دو موضوع گارانتي و اطمينان بالا برمي گردند:

  • قابليت ريكاوري هاردديسكهاي مخصوص سيسيتمهاي نظارت تصويري Seagate در كنار تعويض هاردديسكها بسيار خوب است.
  • هاردديسكهاي نظارت تصويري Seagate بدليل اطمينان بالا در مقايسه با ديگر برندها بيشتر مورد استفاده ما بوده اند.
  • هزاران بار از هاردديسكهاي سيگيت استفاده كرده ام و تا امسال هنوز به مشكل بر نخورده ام.
  • سري SV از شركت Seagate كه براي سيستم نظارت تصويري طراحي شده است گارانتي خوب و كارراه اندازي دارد.

دلايل غيرواضح براي انتخاب برند مورد استفاده

در اينجا نمي توانيم بدرستي بگوييم كه چرا هاردديسكهاي Western Digital اين قدر مورد توجه قرار گرفته اند. زيرا تقريبا هردو شركت در بازار هاردديسكها(فراتر از سيستمهاي نظارت تصويري) سهم فروش يكساني دارند.

بقيه گزينه ها

شركت هيتاچي هم بخشي از دسته بندي Others در نمودار فروش را به خود اختصاص داده بود(سال 2012). جالب است بدانيد كه شركت وسترن ديجيتال سهم بخش تجاري هاردديسكهاي شركت هيتاچي را در سال 2012 خريداري كرده است و باعث افزايش اعتبار و كارايي كلي هاردديسكهاي Western Digital شده است.

گروه اقليت

از آنجايي كه تعداد كمي از پاسخ دهندگان به نظرسنجي اعلام كرده اند كه اولويت خاصي در خريد از اين دو برند ندارند، جالب است نظراتشان را ببينيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۶:۴۷ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۶:۳۴ توسط:sam موضوع:

چگونه مي توان شخصي را درون يك عكس با كمك فتوشاپ قرار داد؟

چگونه مي توان شخصي را درون يك عكس با كمك فتوشاپ قرار داد؟ با نحوه ايجاد فتوشاپ براي يك تصوير آشنا شويد و آنها را با راهنماي گام به گام انجام دهيد. در اين قسمت از آموزش فتوشاپ  نحوه افزودن يك شخص يا يك تصوير را به يك عكس ديگر آموزش خواهيم داد.

در اين بخش دوره مقدماتي فتوشاپ ما راهنماي مبتديان را تهيه كرده ايم تا به شما كمك كند مراحلي را كه مي خواهيد در صورت حذف يك شخص از يك تصوير و رها كردن او در تصوير ديگر انجام دهيد ، دنبال كنيد. اين درس براي افزودن افراد طراحي شده است اما مي توان از همين روش در كارهاي مختلف تركيب بندي استفاده كرد.

 

01. عكس خود را پيدا كنيد

اولين قدم براي آموزش سريع فتوشاپ و دستيابي به نحوه فتوشاپ كردن براي يك عكس ، يافتن تصاوير عالي است. در انتخاب دو تصوير مهم ، مهم است كه پرسپكتيو و زواياي منطبق را در نظر بگيريد ، تا مطمئن شويد كه هر تصوير درج شده بيشترين شانس طبيعي و در جاي خود را دارد. يك قسمت كليدي از كنترل نحوه تصويربرداري از فتوشاپ تقليد از وضوح و شرايط نوري تصوير اصلي است ، زيرا تفاوت هاي كوچك مي تواند بلافاصله قابليت اطمينان تركيب را از بين ببرد. هنگام برش دادن شخصي از پس زمينه ، بهتر است يك لبه تيز در اطراف سوژه خود داشته باشيد. اگر پس زمينه به اندازه كافي تميز باشد ، مانند رنگ بلوك ساده ، اغلب مي توانيد با استفاده از ابزار Quick Erase براي برش سريع فرار كنيد. دقيق ترين راه براي برش دادن يك شي در فتوشاپ ترسيم مسير با استفاده از ابزار pen است. ابزار قلم را در نوار ابزار يا با استفاده از ميانبر P انتخاب كنيد و سپس با كليك روي بوم ، جايي در انتهاي موضوع ، اولين نقطه را در مسير خود انتخاب كنيد. فشار دادن به اطراف بدن را ادامه دهيد ، تا جايي كه نقطه انتهايي را با نقطه اول متصل كنيد (در اين فاصله سر و مو را ناديده بگيريد ، فقط به دور آن بكشيد). هنگام فشار دادن ، ماوس را نگه داريد تا دسته هاي bezier را بكشيد و منحني ها را بكشيد. بعداً مي توانيد با استفاده از ابزار Point Conversion آنها را به نقاط لنگر اضافه كنيد يا موارد موجود را با ابزار Direct Selection ويرايش كنيد. در حالي كه فشار مي دهيد كليد alt را فشار دهيد تا فقط يك دسته به طور مستقل از دسته ديگر تغيير كند. مي توانيد اين مسير را در پنل Paths ذخيره كنيد يا با كليك راست و كليك روي Make Selection آن را انتخاب كنيد.

 

03. روي مو تمركز كنيد

هنگامي كه يادگيري فتوشاپ را به اتمام ميرسانيد و ياد مي گيريد چگونه براي عكس گرفتن از شخصي فتوشاپ كنيد ، بايد موها را در نظر بگيريد. ابزار قلم براي خطوط سخت و تيز عالي است ، اما براي هر چيزي كه داراي لبه هاي خشن مانند مو يا پارچه باشد ، مناسب نيست. هر طراح ترفند "باتجربه" خاص خود را براي مقابله با آن دارد ، از جمله هر تركيبي از ماسك ، برس و كانال هاي آلفا. اما سريعترين و مثرترين روش Select and Mask است (كه قبلا Refine Edge ناميده مي شد). با استفاده از كليدهاي براكت مربع براي تغيير اندازه برس ، از ابزار انتخاب سريع براي انتخاب تقريباً سر و موهاي سوژه خود استفاده كنيد. سپس بر روي دكمه Select و Mask در نوار وظيفه كليك كنيد تا انتخاب شما اصلاح شود. اين مسئله امتحان و پيشرفت است ، آزمايش شعاع ، كنتراست و Shift Edge تا زماني كه بتوانيد بيشترين زمينه را حذف كنيد. سپس مي توانيد از اين انتخاب براي پنهان كردن يا پاك كردن زمينه استفاده كنيد تا آنجا كه ممكن است بيشتر زمينه را پاك كنيد و موها طبيعي به نظر برسند. انتخاب را تأييد كنيد و سپس بر روي دكمه Mask در برگه Layers كليك كنيد يا گزينه Flip را انتخاب كنيد (كليك راست كرده و Flip را انتخاب كنيد) و حذف كنيد. با انجام هر فرآيند در يك لايه جداگانه و ادغام لايه ها بعدا (انتخاب لايه ها و كليك راست در صفحه لايه ها) مي توان اين كار را با ابزار Pen تركيب كرد.

 

04. شخصي را در عكس خود كپي كنيد

در  آموزش ساده فتوشاپ ، هنگامي كه موضوع خود را با استفاده از قلم و ابزار انتخاب و ماسك برش داديد ، همه لايه ها را صاف كنيد و سپس در سند ديگر كپي و جايگذاري كنيد. بدون اينكه ديدگاه يا نسبت ها را بشكنيد ، شخص خود را در جايي كه طبيعي ترين به نظر مي رسد قرار دهيد. براي تغيير اندازه و چرخش لايه خود از Edit> Free Resize استفاده كنيد. ممكن است لازم باشد مناطقي را كه قرار است پشت اشيا پيش زمينه قرار بگيرند ، مبدل كنيد. قبل از فشار دادن دكمه ماسك ، مي توانيد از ابزار قلم براي اين كار استفاده كنيد ، در حالي كه منطقه خود را انتخاب مي كنيد.

05. Think about how to make Photoshop for lighting, advertising, and others. Adjust the layer in Photoshop, place the adjustment layer on the layer and adjust the layer by Alt-clicking (Photo: future, Matt Smith) Simulates basic lighting conditions. Subjects can actually live in a world of images. Now that you learned how to take pictures of someone using Photoshop, you need an easy way. This method adds shadows and adjusts the color balance. You can add simple color by painting black on a new layer with a full brush. You can then use the layer opacity to control the weight of the shadow. Alternatively, you can use the Clone tool to darken areas of the image that need more shadows. However, it is recommended to copy the layer first to avoid permanent changes. Normally, to adjust the color balance, click the Adjust button in the Levels panel and then select the required setting. However, this applies to all subsequent levels. If you want the adjustment layer to work only on the one you want, place the adjustment layer on the active layer and Alt-click between the layers. You can copy the settings by clicking on the layer and pressing Command

06. How to Remove People from Photo Ads How to Replace People in Photos in Photoshop: Content Aware Fill, Photoshop Fill, Content Aware Things can happen unpredictably, especially when the background is complex (image: Future, MattSmith). .. Photoshop provides perfect fills based on the content of the tool. Its success depends heavily on the rest and complexity of the image. In an ideal world, you could use the Pen or Lasso tool to select, go to Edit > Fill, and choose Content-Aware Fill. It then changes the color and projection of the selected area according to the rest of the information available.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۱۴ توسط:sam موضوع:

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۴۳ توسط:sam موضوع:

رضايي: كشتي بين ? تا ? مدال المپيك برنده شد / برزگر معتقد به مدال المپيك بود

رضايي: كشتي بين ? تا ? مدال المپيك برنده شد / برزگر معتقد به مدال المپيك بود

 

عليرضا رضايي ، در مصاحبه با خبرنگار ورزشي ، در مورد انتخاب اعضاي تيم ملي براي اعزام به المپيك توكيو اظهار داشت: “من براي تيم منتخب آرزوي موفقيت دارم ، نه تنها براي من ، بلكه براي كل جامعه كشتي تيم ملي كشتي فرنگي ما افتخار مي كند و ما دعا مي كنيم. “براي گرفتن بهترين نتيجه ممكن در المپيك.

وي درباره احتمال مدال توكيو در كشتي آزاد گفت: “من فكر مي كنم همه بچه ها شايسته حضور در سكو هستند ، اما اين به عوامل زيادي بستگي دارد.” همه سزاوار مدال هستند ، فكر مي كنم كشتي ما بين ? تا ? مدال كسب كند.

سرمربي سابق تيم ملي آزاد آزاد اميد در پاسخ به اين س ifال كه آيا پيش بيني مدال آوري قبل از بازي هاي المپيك ???? را داريد ، گفت: “سال گذشته من به طبقه بالا رفتم ، روي سكو زير نظر مربي ، بنابراين امكان كسب يك مدال منصور برزگر در اين مدت واقعاً براي من زحمت كشيد و تأكيد كرد كه من توانايي كسب مدال را دارم. من اين شانس را براي خودم تصور كردم اما رنگ آن را نمي دانستم. تمام تلاشم اين بود كه مطمئن شوم كه روي صحنه قرار گرفته ام. كودكان بايد اين طرز فكر را داشته باشند كه شايسته كسب مدال هستند و از هيچ حريفي نترسند.

رضايي در مورد اعلام چرخه جهاني نروژ و اينكه شانس حضور در اين مسابقات از برخي مدعيان گرفته شده است ، خاطرنشان كرد: نظر خاصي ندارم ، حتماً دوستانم آن را به صورت تخصصي بررسي كرده اند. سرانجام ، اين طرح نقاط قوت و ضعف نيز دارد. انشالله همه اينها منجر به ايجاد يك قانون كلي و مدون براي سالهاي آينده كشتي مي شود كه در سطح جهاني اجرا مي شود.

ما نگران بازي جوانمردانه هستيم

 

فارس شيراز قشقايي ، مدافع فوتبال گفت: نگراني اصلي اين باشگاه فداكاري جوانمردي در آخرين ديدارهاي اين فصل ليگ برتر ايران است.

هفته گذشته شاگردان قشقايي به لطف گل دقيقه آخر امين هاشمي فرد در يك بازي خارج از خانه موفق به كسب يك امتياز ارزشمند شدند.

هاشمي فرد در آن مسابقه گفت: حريف اصلي ما در آن شب گرماي شديد اهواز بود. حتي من كه خوزستاني هستم آن شب خيلي اذيت شدم اما بازيكنان حريف كه مدام همزمان تمرين مي كنند به اين شرايط عادت كرده اند. با اين حال ، ما توانستيم خوب بازي كنيم و اگرچه حتي مي توانستيم در زمين هم پيروز شويم ، اما با توجه به شرايط حساس روي ميز ، اين امتياز براي ما نيز خوب بود.

اين بازيكن ?? ساله با تمجيد از عملكرد تيمش در مسابقات اين فصل گفت: بايد به مدير و كادر فني قشقايي به خاطر شجاعت و جواني بي سابقه در ليگ يك تبريك بگوييم. تيمي در اين سطح خيلي جوان نخواهيد يافت. البته اين براي ما يك پنالتي هم داشت و اين مزيت هاي زيادي بود كه به دليل كم تجربگي بچه ها از دست داديم. در هر صورت ، اولين هدف اين باشگاه ماندن در ليگ يك بود كه انشاالله ما اين كار را خواهيم كرد.

وي در پاسخ به اين س ofال كه چرا تيم قشقايي در برابر تيم هاي بزرگ عملكرد بهتري داشت اما در مقابل تيم هاي كوچك عملكرد خوبي نداشت ، گفت: “بسياري از افراد دليل اين امر را بي انگيزگي بازيكنان يا دست كم گرفتن رقبا مي دانند ، اما برداشت من چيز ديگري است. به نظر من ، ما در برابر تيم هاي بالاي تيم بهتر بازي مي كنيم زيرا آنها در پشت صحنه كمتر توجه مي كنند و فوتبال خود را بازي مي كنند. اما تيم هاي جدول پايين جدول بيشتر به دنبال حاشيه هستند و به دليل تيم قشقايي بازيكنان و مربياني با روحيه و خونسردي دارند ، آنها گاهي چوب آن حاشيه را مي خورند و توسط رقبا اسير مي شوند. بنابراين اگر باس تيم هاي ميز با رفتارهاي غير از فوتبال جو مسابقات را خراب نمي كنند ، مطمئن باشيد كه ما در برابر آنها بهتر انجام شده است

امين هاشمي فرد افزود: به همين دليل اميدواريم مقابل بادران نتيجه بگيريم. زيرا بادران تيم خوبي است كه فوتبال بازي مي كند و اكنون فرصت دارد به ليگ برتر صعود كند. آنها براي بردن بيرون مي آيند و ما به شدت نياز به گرفتن سه امتياز داريم تا بتوانيم به پيروزي اميدوار باشيم.

وي گفت: اميدوارم تيم هايي كه شرايط جدول براي آنها حساس نيست ، شانسي براي صعود ندارند و خطر سقوط ندارند ، در چند هفته گذشته منصفانه و با تمام توان به ميدان بيايند و بازي كنند. به عنوان مثال ، اين هفته تيم هاي پارس جنوبي جم و ملوان بندرانزلي كه حساسيت جدول را ندارند ، با تيم هاي سقوط رقيب ما بازي مي كنند و نتايج آنها تأثير زيادي بر ما دارد. ما اميدواريم كه تيم هاي تحت هدايت MM. محمد نصرتي و مازيار زارع كه هر دو بازيكن بزرگ و بازيكن ملي پوش كشورمان بوده اند ، با تمام وجود به ميدان مي روند تا سرانجام حق را بدست آورند.

قشقايي بازيكن خوزستاني در مورد احتمال تباني در برخي از مسابقات گفت: موضوع تباني موضوعي نيست كه بتوان آن را رد كرد. تباني قطعاً بوده و هست. حتي در هفته هاي اخير برخي موارد به اثبات رسيده است ، اما آيا واكنش هايي نشان داده است؟ وقتي با خاطيان برخورد قاطع صورت نگيرد ، اين تكرار خواهد شد. انتظار داريم مسئولان از اين دست اقدام كنند تا حقوق تيم ها ضايع نشود.

هاشمي فرد همچنين در مورد چگونگي پيوستن به قشقايي توضيح داد: من هميشه دوست داشتم در تيم هاي هوايي بازي كنم و در استقلال اهواز و سردار بوكان نيز همين تجربه را داشتم. يكي از دلايل انتخاب قشقايي محبوبيت اين تيم بود. در حالي كه چندين سال شاگرد آقاي هرمزي بودم و با توجه به حضور وي در قشقايي ، دوست دارم اين همكاري را ادامه دهم.

وي احساس كرد كه فوتبال فارس و خوزستان از جهاتي شبيه به هم است و گفت: هر دو استان پر از استعدادهاي ناب است كه به دليل سهل انگاري مسئولان نمي توانند آنچنان كه شايسته آن هستند ، به نتيجه برسانند. خوزستان با وجود اينكه سه تيم در ليگ برتر دارد ، تيم هاي آنها در سطح ليگ نيستند و نمي توانند مانند گذشته موفق باشند. در شيراز تيم هوابرد برق را از بين برد و در اهواز نيز همين كار را با استقلال انجام داد. در حال حاضر ، تيم هاي موجود در هر دو استان پشتيباني نمي شوند. تيم قشقايي هنوز توسط يك نفر هدايت مي شود و هيچ مسئولي از آقاي نجف پور حمايت نمي كند. خوب ، اين رفتارها دلسردكننده است و به نفع فوتبال شهرستان و استان نيست.

امين هاشمي فرد درباره رضايت از عملكرد خود در اين فصل گفت: “من در اين فصل در هر بازي حاضر هستم قشقايي و بازي با بادران تنها بازي است كه به دليل محروميت در آن حضور ندارم.” فكر مي كنم عملكرد من براي شرايطي كه داشتم رضايتبخش بود ، اما اين فوتباليست هرگز نبايد راضي باشد و من سعي مي كنم تمام تلاش خود را براي پيشرفت خودم انجام دهم. من در نيمه اول بهترين مدافع عنوان شدم و با هفت گل بهترين گلزن ليگ هستم.

وي ضمن تشكر از هواداران ، مديران و كادر فني تيم قشقايي ، براي ادامه حضور در اين تيم ، گفت: “در نقل و انتقالات نيم فصل ، پيشنهادات زيادي از تيم هاي برتر داشتم. از ليگ برتر و حتي چندين ليگ برتر تيم هاي ليگ ، اما با تعهد. “من به هواداران قشقايي وفادار بودم. حالا اميدوارم كه در پايان فصل با تثبيت موقعيت از قشقايي ، اين تيم را با يك خاطره خوب ترك كنم.

تيم فوتبال رده پانزدهم قشقايي شيراز ، در هفته سي و دوم ليگ برتر ايران روز يكشنبه ، چهارم تيرماه از ساعت ??:?? در پارس ميزبان تيم رده دوم بادران از تهران است. ورزشگاه شيراز.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۵۹ توسط:sam موضوع:

آژانس هاي اطلاعاتي ايالات متحده و انگليس: تلاش هاي هك روسيه ادامه دارد

رضايي: كشتي بين ? تا ? مدال المپيك برنده شد / برزگر معتقد به مدال المپيك بود

 

عليرضا رضايي ، در مصاحبه با خبرنگار ورزشي ، در مورد انتخاب اعضاي تيم ملي براي اعزام به المپيك توكيو اظهار داشت: “من براي تيم منتخب آرزوي موفقيت دارم ، نه تنها براي من ، بلكه براي كل جامعه كشتي تيم ملي كشتي فرنگي ما افتخار مي كند و ما دعا مي كنيم. “براي گرفتن بهترين نتيجه ممكن در المپيك.

وي درباره احتمال مدال توكيو در كشتي آزاد گفت: “من فكر مي كنم همه بچه ها شايسته حضور در سكو هستند ، اما اين به عوامل زيادي بستگي دارد.” همه سزاوار مدال هستند ، فكر مي كنم كشتي ما بين ? تا ? مدال كسب كند.

سرمربي سابق تيم ملي آزاد آزاد اميد در پاسخ به اين س ifال كه آيا پيش بيني مدال آوري قبل از بازي هاي المپيك ???? را داريد ، گفت: “سال گذشته من به طبقه بالا رفتم ، روي سكو زير نظر مربي ، بنابراين امكان كسب يك مدال منصور برزگر در اين مدت واقعاً براي من زحمت كشيد و تأكيد كرد كه من توانايي كسب مدال را دارم. من اين شانس را براي خودم تصور كردم اما رنگ آن را نمي دانستم. تمام تلاشم اين بود كه مطمئن شوم كه روي صحنه قرار گرفته ام. كودكان بايد اين طرز فكر را داشته باشند كه شايسته كسب مدال هستند و از هيچ حريفي نترسند.

رضايي در مورد اعلام چرخه جهاني نروژ و اينكه شانس حضور در اين مسابقات از برخي مدعيان گرفته شده است ، خاطرنشان كرد: نظر خاصي ندارم ، حتماً دوستانم آن را به صورت تخصصي بررسي كرده اند. سرانجام ، اين طرح نقاط قوت و ضعف نيز دارد. انشالله همه اينها منجر به ايجاد يك قانون كلي و مدون براي سالهاي آينده كشتي مي شود كه در سطح جهاني اجرا مي شود.

ما نگران بازي جوانمردانه هستيم

 

فارس شيراز قشقايي ، مدافع فوتبال گفت: نگراني اصلي اين باشگاه فداكاري جوانمردي در آخرين ديدارهاي اين فصل ليگ برتر ايران است.

هفته گذشته شاگردان قشقايي به لطف گل دقيقه آخر امين هاشمي فرد در يك بازي خارج از خانه موفق به كسب يك امتياز ارزشمند شدند.

هاشمي فرد در آن مسابقه گفت: حريف اصلي ما در آن شب گرماي شديد اهواز بود. حتي من كه خوزستاني هستم آن شب خيلي اذيت شدم اما بازيكنان حريف كه مدام همزمان تمرين مي كنند به اين شرايط عادت كرده اند. با اين حال ، ما توانستيم خوب بازي كنيم و اگرچه حتي مي توانستيم در زمين هم پيروز شويم ، اما با توجه به شرايط حساس روي ميز ، اين امتياز براي ما نيز خوب بود.

اين بازيكن ?? ساله با تمجيد از عملكرد تيمش در مسابقات اين فصل گفت: بايد به مدير و كادر فني قشقايي به خاطر شجاعت و جواني بي سابقه در ليگ يك تبريك بگوييم. تيمي در اين سطح خيلي جوان نخواهيد يافت. البته اين براي ما يك پنالتي هم داشت و اين مزيت هاي زيادي بود كه به دليل كم تجربگي بچه ها از دست داديم. در هر صورت ، اولين هدف اين باشگاه ماندن در ليگ يك بود كه انشاالله ما اين كار را خواهيم كرد.

وي در پاسخ به اين س ofال كه چرا تيم قشقايي در برابر تيم هاي بزرگ عملكرد بهتري داشت اما در مقابل تيم هاي كوچك عملكرد خوبي نداشت ، گفت: “بسياري از افراد دليل اين امر را بي انگيزگي بازيكنان يا دست كم گرفتن رقبا مي دانند ، اما برداشت من چيز ديگري است. به نظر من ، ما در برابر تيم هاي بالاي تيم بهتر بازي مي كنيم زيرا آنها در پشت صحنه كمتر توجه مي كنند و فوتبال خود را بازي مي كنند. اما تيم هاي جدول پايين جدول بيشتر به دنبال حاشيه هستند و به دليل تيم قشقايي بازيكنان و مربياني با روحيه و خونسردي دارند ، آنها گاهي چوب آن حاشيه را مي خورند و توسط رقبا اسير مي شوند. بنابراين اگر باس تيم هاي ميز با رفتارهاي غير از فوتبال جو مسابقات را خراب نمي كنند ، مطمئن باشيد كه ما در برابر آنها بهتر انجام شده است

امين هاشمي فرد افزود: به همين دليل اميدواريم مقابل بادران نتيجه بگيريم. زيرا بادران تيم خوبي است كه فوتبال بازي مي كند و اكنون فرصت دارد به ليگ برتر صعود كند. آنها براي بردن بيرون مي آيند و ما به شدت نياز به گرفتن سه امتياز داريم تا بتوانيم به پيروزي اميدوار باشيم.

وي گفت: اميدوارم تيم هايي كه شرايط جدول براي آنها حساس نيست ، شانسي براي صعود ندارند و خطر سقوط ندارند ، در چند هفته گذشته منصفانه و با تمام توان به ميدان بيايند و بازي كنند. به عنوان مثال ، اين هفته تيم هاي پارس جنوبي جم و ملوان بندرانزلي كه حساسيت جدول را ندارند ، با تيم هاي سقوط رقيب ما بازي مي كنند و نتايج آنها تأثير زيادي بر ما دارد. ما اميدواريم كه تيم هاي تحت هدايت MM. محمد نصرتي و مازيار زارع كه هر دو بازيكن بزرگ و بازيكن ملي پوش كشورمان بوده اند ، با تمام وجود به ميدان مي روند تا سرانجام حق را بدست آورند.

قشقايي بازيكن خوزستاني در مورد احتمال تباني در برخي از مسابقات گفت: موضوع تباني موضوعي نيست كه بتوان آن را رد كرد. تباني قطعاً بوده و هست. حتي در هفته هاي اخير برخي موارد به اثبات رسيده است ، اما آيا واكنش هايي نشان داده است؟ وقتي با خاطيان برخورد قاطع صورت نگيرد ، اين تكرار خواهد شد. انتظار داريم مسئولان از اين دست اقدام كنند تا حقوق تيم ها ضايع نشود.

هاشمي فرد همچنين در مورد چگونگي پيوستن به قشقايي توضيح داد: من هميشه دوست داشتم در تيم هاي هوايي بازي كنم و در استقلال اهواز و سردار بوكان نيز همين تجربه را داشتم. يكي از دلايل انتخاب قشقايي محبوبيت اين تيم بود. در حالي كه چندين سال شاگرد آقاي هرمزي بودم و با توجه به حضور وي در قشقايي ، دوست دارم اين همكاري را ادامه دهم.

وي احساس كرد كه فوتبال فارس و خوزستان از جهاتي شبيه به هم است و گفت: هر دو استان پر از استعدادهاي ناب است كه به دليل سهل انگاري مسئولان نمي توانند آنچنان كه شايسته آن هستند ، به نتيجه برسانند. خوزستان با وجود اينكه سه تيم در ليگ برتر دارد ، تيم هاي آنها در سطح ليگ نيستند و نمي توانند مانند گذشته موفق باشند. در شيراز تيم هوابرد برق را از بين برد و در اهواز نيز همين كار را با استقلال انجام داد. در حال حاضر ، تيم هاي موجود در هر دو استان پشتيباني نمي شوند. تيم قشقايي هنوز توسط يك نفر هدايت مي شود و هيچ مسئولي از آقاي نجف پور حمايت نمي كند. خوب ، اين رفتارها دلسردكننده است و به نفع فوتبال شهرستان و استان نيست.

امين هاشمي فرد درباره رضايت از عملكرد خود در اين فصل گفت: “من در اين فصل در هر بازي حاضر هستم قشقايي و بازي با بادران تنها بازي است كه به دليل محروميت در آن حضور ندارم.” فكر مي كنم عملكرد من براي شرايطي كه داشتم رضايتبخش بود ، اما اين فوتباليست هرگز نبايد راضي باشد و من سعي مي كنم تمام تلاش خود را براي پيشرفت خودم انجام دهم. من در نيمه اول بهترين مدافع عنوان شدم و با هفت گل بهترين گلزن ليگ هستم.

وي ضمن تشكر از هواداران ، مديران و كادر فني تيم قشقايي ، براي ادامه حضور در اين تيم ، گفت: “در نقل و انتقالات نيم فصل ، پيشنهادات زيادي از تيم هاي برتر داشتم. از ليگ برتر و حتي چندين ليگ برتر تيم هاي ليگ ، اما با تعهد. “من به هواداران قشقايي وفادار بودم. حالا اميدوارم كه در پايان فصل با تثبيت موقعيت از قشقايي ، اين تيم را با يك خاطره خوب ترك كنم.

تيم فوتبال رده پانزدهم قشقايي شيراز ، در هفته سي و دوم ليگ برتر ايران روز يكشنبه ، چهارم تيرماه از ساعت ??:?? در پارس ميزبان تيم رده دوم بادران از تهران است. ورزشگاه شيراز.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۳:۵۴ توسط:sam موضوع:

پورت فورواردينگ مودم در انتقال تصوير دوربين مداربسته

پورت فورواردينگ مودم در انتقال تصوير دوربين مداربسته

يكي از مهمترين كار ها در انتقال تصوير  دوربين هايك ويژن  به شيوه آي پي استاتيك ، تنظيمات مربوط به فوروارد كردن پورت هاي دستگاه ضبط بر روي مودم مي باشد به اين كار پورت فورواردينگ گفته مي شود در اين مقاله شيوه هاي مختلف فوروارد كردن پورت را براي شما معرفي مي كنيم .

بطور كلي دو شيوه جهت فوروارد كردن پورت هاي دستگاه ضبط بر روي مودم وجود دارد كه شامل :

  •  

در اين حالت كليه پورت هاي دستگاه ضبط هايك ويژن از طريق مودم به روي اينترنت ارسال مي شوند . همانطور كه مشاهده مي شود امنيت اين روش DMZ نسبت به نوع دوم كمي كمتر است از اين رو تعداد كمتري از مشتريان از اين نوع روش فوروارد كردن پورت استفاده مي كنند . در اين روش از قسمت تنظيمات مودم اينترنت وارد بخش DMZ شده و با وارد كردن آي پي ديناميك دستگاه ضبط تصوير دوربين و فعال كردن DMZ ، تمامي پورت هاي دستگاه فوروارد مي شود .

  •  

پورت فورواردينگ به شيوه Virtual Server نسبت به حالت قبلي از امنيت بالاتري  برخوردار است در اين روش تنها پورت هايي كه براي انتقال تصوير استفاده مي شوند روي مودم تنظيم و فوروارد مي شود . در اين شيوه يكبار پورت سرور دستگاه ضبط هايك ويژن و بار ديگر پورت HTTP را فوروارد مي كنيم در هر دو حالت آدرس اي پي استاتيك دستگاه ضبط را وارد مي كنيم. هنگامي كه پورت سرور ( پورت سرور دستگاه هايك ويژن جهت مشاهده تصاوير دوربين بر روي موبايل كاربرد دارد و در هايك ويژن عدد 8000 است ) را فوروارد مي كنيم تنها از اين طريق مي توانيم از راه دور و توسط موبايل به تصاوير دوربين و دستگاه هايك ويژن متصل بشويم . هنگامي كه پورت HTTP ( پورت HTTP جهت مشاهده تصاوير هايك ويژن بر روي مرورگر اينترنت لپ تاپ يا كامپيوتر شخصي كاربرد دارد و در هايك عدد 80 است ) را فوروارد مي كنيم تنها از طريق اين پورت مي توانيم از راه دور و توسط كامپيوتر شخصي متصل به اينترنت خود به دستگاه هايك ويژن متصل شويم.

انتقال تصوير در بستر اينترنت و پورت فورواردينگ

اين مقاله بنا به درخواست هاي متعددي كه از سوي كاربران سايت ارائه شده، تهيه و بصورت كامل با جزييات مباحث انتقال تصوير، پورت فورواردينگ، DMZ و DDNS را پوشش مي دهد. خواهشمنديم بدليل توجه به جزييات، بند بند مطالب را با دقت مطالعه كنيد. اگر مرجع و يا لينك ديگري نيز براي كمك به مراحل كار توصيه شده حتما مطالعه فرماييد.

لطفا ابتدا مبحث آدرس آي پي چيست؟ را بصورت كامل در همين سايت مطالعه فرماييد تا در هنگام تنظيم و ست كردن آدرس هاي آي پي درك درستي از كاري كه انجام ميشود داشته باشيد.

 پورت فورواردينگ چيست؟

پورت فورواردينگ به عمل انتقال درخواست هاي بيروني شبكه براي دسترسي به سرويس يا دستگاه خاصي در درون شبكه شما، به مقصد صحيح و سرويس مورد نظر گفته ميشود. به بيان ديگر به عنوان مثال در شبكه داخلي شما يك DVR وجود دارد كه به يكي از پورت هاي LAN مودم ADSL (يا هر مودم فراهم كننده اينترنت) متصل شده و شما مي خواهيد از بيرون از اين شبكه مثلا در بستر اينترنت به آن دسترسي داشته باشيد. به دليل اينكه آي پي بيروني شبكه شما يك آي پي معتبر روي اينترنت بوده اما آي پي هاي شبكه داخلي مربوط به شما مي باشد و از بيرون نمي توان از آن استفاده كرد بنابراين مودم روتر شما به نحوي پيكربندي ميشود كه درخواستي هاي دريافتي از بيرون با نشانه خاص (شماره پورت سرويس مورد نظر) به سمت آدرس داخلي مورد نظر شما هدايت شوند.

اگر قصد خريد دوربين مداربسته را داريد به اين نكته توجه كنيد كه برندهاي مختلف با قيمت هاي متفاوت و قابليت هاي مشخصي از دوربين مداربسته در بازار ايران وجود دارد. بهترين قيمت دوربين مداربسته  را مي توانيد در وبسايت شركت مهر تجارت نمايندگي رسمي برند هاي تي وي تي و هايك ويژن مشاهده كنيد و از خدمات فني پس از فروش اين شركت نيز بهره مند شويد.

 

پورت ها در اتصال اينترنت چيستند؟

 يك پورت در اتصالات شبكه يا اينترنت مانند يك شماره داخلي در يك سازمان عمل ميكند. شما براي تماس با يك واحد خاص در يك سازمان هم به شماره اصلي تلفن آن سازمان نياز داريد و هم به داخلي مورد نظر خود. به همين شكل، مودم شما از طرفي كه به اينترنت متصل شده است (كه به آن اينترفيس WAN گفته ميشود) داراي يك آي پي آدرس خاص معتبر در اينترنت است (مانند شماره تلفن اصلي سازمان). اما براي دسترسي به سرويس هاي مختلف داخل شبكه شما به شماره پورت مختص به آن دستگاه يا سرويس هم نياز است. مثلا روي يكي از كامپيوترهاي شما بصورت همزمان نرم افزار ياهو مسنجر، مرورگر فايرفاكس، نرم افزار اسكايپ و ... در حال كار مي باشند. هر كدام از اين برنامه ها (يا بعبارتي سرويس ها) روي شمار پورت خاصي كار مي كنند، اما همگي از يك آدرس آي پي اينترفيس WAN مودم شما بهره مي برند. با استفاده از پورت ها مي توان بين درخواست ها و سرويس هاي مختلف در يك اتصال تمايز قايل شد. در يك اتصال شبكه شماره پورت هايي از 0 تا 64000 (حدودا) وجود خواهند داشت. تعدادي از اين شماره پورت ها براي سرويس هاي خاصي رزرو شده و قابل استفاده براي مقاصد ديگر نيستند مانند پورت 23 كه براي سرويس Telnet و پورت 37 كه براي پروتكل زمان رزرو شده اند. برنامه ها و تجهيزات سازندگان مختلف از پورت هاي مختلفي براي سرويس دهي استفاده مي كنند كه براي تنظيم انتقال تصوير نياز به دانستن پورت هاي اختصاص يافته به دستگاه خود داريد. البته در بسياري از دستگاه ها از چند پورت مختلف استفاده ميشود و بايد همه اين پورت ها يادداشت شده و در مراحل بعد براي پورت فوروارددينگ بكار روند. بسياري از توليد كنندگان به شما اجازه تغيير اين شماره پورت ها را هم ميدهند اما بايد مراقب شماره هاي تنظيم شده باشيد تا در رنج خاصي بوده كه از قبل رزرو نشده باشند. مثلا در DVR هاي هايك ويژن پورت هاي 80، 554 و 8000 استفاده ميشود و بايد طبق مراحل آتي در مودم خود آنها را به آي پي داخلي DVR فوروارد كنيد. نحوه يافتن پورت هاي هر دستگاه و توليد كننده و نيز رنج شماره پورت هاي آزاد در ادامه بيان خواهد شد.

همچنين اگر نياز به دريافت خدمات فني  نصب دوربين مداربسته  داريد مي توانيد با كارشناسان شركت مهر تجارت تماس بگيريد تا در اسرع وقت به شما مشاوره هاي دقيق در خصوص نحوه نصب دوربين مداربسته در محل هاي مختلف را توضيح دهند.

 از كجا شروع كنيم؟

ما در اينجا مراحل كار انتقال تصوير يك DVR هايك ويژن را بصورت نمونه قدم به قدم شرح ميدهيم. همچنين براي آموزش تنظيمات از مودم TP-LINK TD-W8951ND و نيز D-LINK DSL-2730U-U1 استفاده شده و سعي شده است تصاوير تنظيمات براي هر دو نوع مودم ارائه شود. در ميان مطالب نحوه انطباق مدل ها و برند هاي ديگر را با اين مراحل توضيح مي دهيم.

  1. پس از اينكه دوربين هاي خود را نصب و راه اندازي كرديد و از صحت كار سيستم مدار بسته خود مطمئن شديد، پورت LAN دستگاه DVR را به يكي از پورت هاي خالي مودم ADSL خود متصل كنيد. اگر مودم شما پورت LAN خالي ندارد مجبور به استفاده از يك سوييچ شبكه براي افزايش پورت ها آن هستيد.
  2. ابتدا بايد روي DVR خود يك آدرس آي پي ثابت تعريف كنيد. اين آدرس بايد در رنج آي پي مودم شما باشد. اگر مطلب "آدرس آي پي چيست؟" را مطالعه كرده باشيد، اين كار را به راحتي انجام خواهيد داد. بعنوان مثال اگر آي پي آدرس مودم شما 192.168.1.1 است، يك آي پي مانند 192.168.1.220 به DVR اختصاص دهيد. دقت كنيد اين آدرس خارج از DHCP Pool  مودم شما باشد تا اختلالي در شبكه داخلي شما رخ ندهد. بصورت ساده DHCP Pool به محدوده اي از آدرس ها گفته ميشود كه يك مودم بصورت اتوماتيك به دستگاه هاي متصل به خود اختصاص ميدهد، تنظيمات IP Pool يك مودم ADSL در زير ديده ميشود، همانطور كه مي بينيد مودم طوري تنظيم شده است كه اتوماتيك به دستگاه هاي متصل شده آدرس آي پي هايي از 192.168.1.100 به بعد اختصاص ميدهد (به تعداد 101 آي پي) يعني در محدوده 192.168.1.100 تا 192.168.1.201، پس وقتي در مرحله بعدي براي DVR آي پي تعريف كرديد بايد در رنج درست بوده ولي شامل محدوده IP Pool نباشد. يعني مي توان آي پي هايي از 192.168.1.2 تا 192.168.1.99 و 192.168.1.202 تا 192.168.1.254 براي DVR انتخاب كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۵۵ توسط:sam موضوع:

چه كسي متخصص محتوا است و چه كاري بايد انجام دهد

اين مقاله به شما مي گويد كه چه كسي متخصص محتوا است و چه كاري بايد انجام دهد ، همچنين به شما مي گويد چگونه مي توانيد يك متخصص محتوا شويد.

 

اول از همه ، بايد بگوييم كه در سراسر جهان كاري كه ما به شما عزيزان ارائه خواهيم داد به عنوان يك متخصص بازاريابي محتوا شناخته مي شود. اما از آنجا كه كار يك متخصص توليد محتوا بيشتر در بين ايرانيان رواج دارد ، ما با همين نام در اين مقاله توسط seoedu ادامه خواهيم داد.

 

طرح كلي مباحثي كه در اين نشريه در نظر خواهيم گرفت به شرح زير است:

 

چه كسي توليد كننده محتوا است؟

چه مهارت ها و پيش نيازهايي بايد يك متخصص محتوا داشته باشد؟

چگونه مي توان به يك متخصص بازاريابي محتوا تبديل شد؟

درآمد كارشناسان و متخصصان محتوا چقدر است؟

چه كسي توليد كننده محتوا است؟

كارشناس محتوا ، كارشناس محتوا ، كارشناس بازاريابي محتوا ، متخصص محتوا ، استراتژيست محتوا و همه ماهيت يكساني دارند. بنابراين ، هرجا كه در اين مقاله از اين اصطلاحات استفاده شده باشد ، به معناي همان اثري است كه براي آن وارد اين صفحه شده ايد و مي خواهيد با آن آشنا شويد (البته همه اين عناوين متفاوت است ، اما در كشور ما ، متأسفانه ، همه آنها مي دانند يك و شرح كار براي آنها مشخص شده است).

 

يك متخصص محتوا شخصي است كه وظيفه نوشتن يا توليد ، ويرايش و تبليغ برخي از مطالب را در سيستم عامل هاي آنلاين مانند Google ، رسانه هاي اجتماعي ، ايميل ها و موارد ديگر دارد.

 

گردش كار يك متخصص محتوا به گونه اي است كه يا او بايد هميشه در كنار يك متخصص سئو باشد ، يا حداقل بايد اطلاعات كامل و جامعي در زمينه سئو براي محتواي وب سايت داشته باشد. تنها در اين صورت است كه مي توان از انطباق محتواي توليد شده با اهداف تجارت اينترنتي اطمينان حاصل كرد.

 

بسته به مهارت و تجربه ، نقش متخصص محتوا مي تواند به ميزان قابل توجهي متفاوت باشد. شركت هاي بزرگ مي توانند تنها بخشي از فرآيند توليد و بازاريابي محتواي تجاري خود را در اختيار اين متخصصان قرار دهند. بر اين اساس ، نقش هايي كه يك متخصص بازاريابي محتوا مي تواند در شركت هاي مختلف ايفا كند به شرح زير قابل تفكيك است:

 

متخصص بازاريابي محتوا: مسئول تحقيق و نوشتن مطالب است

استراتژيست بازاريابي محتوا: مسئول برنامه ريزي روش تبليغ و توسعه محتواي شركت است

مدير توليد محتوا: مسئول توليد ، انتشار و بازاريابي محتوا است

بازاريابي محتوا: مسئول جذب بازاريابي محتوا و انتشار محتوا در سراسر سيستم عامل براي جلب اطلاعات بيشتر در مورد شركت است

مشاور توليد و بازاريابي محتوا: اين شخص شخصاً اقدامي انجام نمي دهد و نقشه راه را به مديران و تيم اجرايي شركت مورد نظر نشان مي دهد.

چه مهارت ها و پيش نيازهايي بايد يك متخصص محتوا داشته باشد؟

اكنون بايد بدانيد كه متخصص محتوا چه كسي است و ماهيت وي چيست. حال بايد ببينيم كه اين متخصص محتوا براي كار كردن بايد از چه مهارت ها و پيش نيازهايي برخوردار باشد:

ما در تيم seoedu به دنبال انتشار مطالب مفيد در حوزه سئو مي باشيم تا بتوانيم به شما كمك كنيم تا با كمترين هزينه بهترين نتايج را در سئو به دست آوريد.

مدرك دانشگاهي: اگر مي خواهيد از راه دور كار كنيد ، ممكن است نيازي به مدرك دانشگاهي فوري نداشته باشيد. اما اگر مي خواهيد در يك شركت شغلي پيدا كنيد ، بايد مدرك دانشگاهي داشته باشيد.

گواهينامه يا گواهي بازاريابي محتوايي: ممكن است اين گواهي مورد نياز نباشد. اما داشتن آن مي تواند اعتبار زيادي به شما بدهد.

مهارت هاي نوشتن: شخصي كه به يك متخصص بازاريابي محتوا تبديل مي شود بايد زمان زيادي را صرف نوشتن و توليد محتوا كند. به همين دليل ، طبيعي است كه اين فرد مهارت نوشتاري خوبي داشته باشد يا حداقل آنها را از طريق تمرين بدست آورده باشد.

توانايي تحقيق در مورد كلمات كليدي: همانطور كه در بالا ذكر شد ، ايجاد محتوا و سئو دو مقوله به هم مرتبط هستند. يكي از قسمت هايي كه اين دو را به هم متصل مي كند ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.

دانش كافي در زمينه سئو: تحقيقات كلمات كليدي به تنهايي نمي تواند محتواي وب سايت را بهينه كند. كارشناس محتوا بايد اصول SEO را بداند و آنها را در روند كار خود به كار ببرد.

فرصت تجزيه و تحليل رقبا: بازاريابان محتوا بايد بتوانند عملكرد رقبا را در تمام مراحل مورد استفاده براي يك شركت تجزيه و تحليل كنند و بهترين استراتژي ها را بر اساس داده هاي دريافتي ارائه دهند.

نحوه تبديل شدن به يك متخصص توليد محتوا ، شرح شغل براي يك متخصص محتوا ، يك متخصص بازاريابي محتوا

 

چگونه مي توان به يك متخصص بازاريابي محتوا تبديل شد؟

در اينجا مراحلي وجود دارد كه بايد براي متخصص شدن در اين زمينه انجام دهيد:

 

بدانيد بازاريابي محتوا چيست و چگونه كار مي كند

مهارت هاي نوشتاري خود را بهبود ببخشيد

تمام ابزارهاي بازاريابي محتوا را شناسايي كرده و بهترين ها را جدا كنيد

دانش استفاده از ابزارهاي بازاريابي محتوا را كسب كنيد

فرصت تحقيق در مورد كلمات كليدي

بيا ديگه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۵۴ توسط:sam موضوع:

ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۰:۲۶ توسط:sam موضوع: