كلاغستان كلاغستان .

كلاغستان

پوشش‌هاي بيمه اتومبيل و تأثير آن بر كاهش ريسك حوادث رانندگي

پوشش‌هاي بيمه اتومبيل و تأثير آن بر كاهش ريسك حوادث رانندگي

 

بيمه شخص ثالث يكي از پوشش‌هاي بيمه اتومبيل است كه به شما كمك مي‌كند در صورت وقوع تصادفات رانندگي، هزينه‌هاي جبران خسارت‌هاي مالي به اشخاص ثالث و خسارت‌هاي مربوط به اموال را پرداخت كنيد. در اين مقاله، به بررسي نقاط قوت بيمه شخص ثالث و پوشش‌هاي مختلف آن مي‌پردازيم.

 

1- جبران هزينه‌هاي مالي اشخاص ثالث: يكي از اهداف اصلي بيمه شخص ثالث، جبران هزينه‌هاي مالي افراد ثالث در صورت وقوع تصادفات رانندگي است. اين پوشش به شما كمك مي‌كند تا هزينه‌هاي پرداختي به افراد ثالث را پوشش دهيد و در نتيجه، از مسائل قانوني و مالي بعدي جلوگيري كنيد.

 

2- جبران هزينه‌ها و خسارت‌هاي جاني به سرنشينان اتومبيل: بعضي از بيمه شخص ثالث، پوشش خسارت‌هاي مربوط به جان و صدمات بدني سرنشينان خودرو را نيز پوشش مي‌دهند. در صورت وقوع تصادفات رانندگي، اين پوشش به شما كمك مي‌كند تا هزينه‌هاي پرداختي به سرنشينان خودرو را پوشش دهيد و به ايشان كمك كنيد تا هزينه‌هاي درماني و درمان‌هاي تكميلي را پرداخت كنند. همچنين، در صورت وقوع حوادث جاني، اين پوشش مي‌تواند به خانواده‌هاي سرنشينان خودرو در پرداخت هزينه‌هاي قراردادي كمك كند.

 

3- پوشش هاي مختلف در بيمه شخص ثالث: بيمه شخص ثالث شامل پوشش هاي مختلفي مي‌شود كه شامل پوشش در برابر تصادفات خودرويي، پوشش در برابر سرقت، پوشش در برابر آتش سوزي، پوشش در برابر طوفان و سيلاب، پوشش در برابر تصادفات پاركينگ و پوشش در برابر تصادفات خودرويي با حيوانات مي‌شود. بهتر است قبل از خريد بيمه شخص ثالث، شرايط و پوشش‌هاي مختلف هر يك از اين پوشش‌ها را دقيق بررسي كنيد و با مشاوران بيمه صحبت كنيد تا از انتخاب درست براي خودتان اطمينان پيدا كنيد.

 

4- پوشش در برابر تصادفات ساختگي: بايد توجه داشت كه بيمه شخص ثالث پوششي براي تصادفات ساختگي ندارد و در صورت بروز چنين حادثه‌اي، شركت بيمه هيچ گونه خسارتي را پرداخت نمي‌كند. لذا، بايد از بروز تصادفات ساختگي پرهيز كنيد واز رعايت قوانين و مقررات راهنمايي كننده رانندگي پيروي كنيد.

 

5- پوشش در برابر خسارت‌هاي جاني جنين: يكي از سوالاتي كه براي بسياري از افراد مطرح مي‌شود، تحت پوشش قرار گرفتن جنين در صورت وقوع تصادفات رانندگي است. بايد گفت كه بيمه شخص ثالث، خسارت‌هاي جاني وارده به جنين را نيز پوشش مي‌دهد. با اين حال، بايد توجه داشت كه ميزان ديه سقط جنين بسيار تاثيرگذار است و براساس سن و شرايط جنين محاسبه مي‌شود.

a4_xipa.jpg

نحوه پرداخت ديه جنين

 

 براي پرداخت ديه جنين، بايد به مبلغ مشخصي كه براساس سن و شرايط جنين تعيين شده است، توجه كرد. در سال ۱۴۰۲، ميزان ديه سقط جنين براي جنين‌هايي با سن مختلف برابر با زير‌مجموعه‌هاي زير است:

 

- جنين ۲ هفته‌اي: ۲ صدم ديه با مبلغ ۱۸ ميليون تومان

- جنين ۱ ماهه: ۴صدم ديه با مبلغ ۳۶ ميليون تومان

- جنين ۸ هفته‌اي: ۶صدم ديه با مبلغ ۵۴ ميليون تومان

- جنين ۱۲ هفته‌اي: ۷۲ ميليون تومان

- جنين ۱۶ هفته‌اي مونث: ۴۵۰ ميليون تومان

- جنين ۱۶ هفته‌اي مذكر: ۹۰۰ ميليون تومان

- جنين ۱۶ هفته‌اي بدون تعيين جنسيت: ۶۷۵ ميليون تومان

 

همچنين، بايد توجه داشت كه بر اساس نظر مشورتي قوه قضاييه، حكم تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامي مبني بر يكسان‌ سازي ديه زن و مرد در مورد جنين نيز، قابل اجرا است. با اين تفسير، تفاوت ديه جنين دختري كه روح در شش ماهگي خود را از دست داده با ديه جنين پسري كه روح در هفده هفتهگي خود را از دست داده، برابر خواهد بود و با توجه به تعيين جنسيت جنين، مبلغ ديه بر اين اساس محاسبه خواهد شد. مطالبي كه شايد مورد علاقه شما باشد: بيمه شخص ثالث ايران  ،  قيمت بيمه ثالث ايران  ،  استعلام بيمه شخص ثالث ايران  ،  قيمت بيمه بدنه ايران  و مطالب ديگر را دنبال نماييد.

 

 

به طور كلي، بيمه شخص ثالث در كاهش ريسك حوادث رانندگي موثر است. با اين حال، براي انتخاب يك بيمه شخص ثالث مناسب براي خود، بايد به شرايط و پوشش‌هاي مختلف هر يك از بيمه‌ها دقت كرد و با مشاوران بيمه صحبت كرد تا بهترين تصميم را در خريد بيمه شخص ثالث براي خودتان بگيريد. همچنين، بايد هميشه به قوانين و مقررات رانندگي پايبند بوده و از رعايت اصول ايمني در رانندگي، مانند استفاده از كمربند ايمني، رعايت سرعت مجاز، فاصله ايمن با خودروهاي ديگر و ... پيروي كرد. با اينكه بيمه شخص ثالث به شما كمك مي‌كند هزينه‌هاي حوادث رانندگي را كاهش دهيد، اما بهترين روش پيشگيري از وقوع حوادث است.

 

بيمه شخص ثالث ايران

قيمت بيمه ثالث ايران

استعلام بيمه شخص ثالث ايران

قيمت بيمه بدنه ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۴:۵۱ توسط:sam موضوع:

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

طراحي وبسايت و ساخت سايت تيم راهكارهاي وب

 

در طراحي وبسايت و ساخت سايت يك وبسايت تشكيل شده است فايلها و تصاوير مختلف كه توسط طراح سايت ايجاد و بارگذاري ميگردد ،كه در تعداد مشخصي از فايلها در هر دسته ايجاد ميگردد و براي طراحي سايت صفحه اي خاص مرتب شده اند،مانند چيدن و منظم كردن فايلها و عكسها در كامپيوتر خودمان. صفحه اصلي يا Homa Page يك سايت معمولا" default.htmlيا index.html يا index.htm ناميده ميشود ولي با اسمي مختلف نيز مي توان آنها را صدا يا بارگذاري كرد و اين مهم صرفأ بسته به سليقه طراح سايت ما دارد. در طراحي وبسايت و ساخت سايت وقتي يك سايت اينترنتي را تايپ ميكنيم (مثلا" www.npco.net)، مرور گر كامپيوتر ما از طريق Domain ما ما به سراغ Hosting سايت ما ميرود كه اين آدرس آمده است، و براي سافتم آدرسي كه ما از طريق Domain داده ايم را جستجو ميكند اگر فايل يا صفحه ي مورد نظر را در آن وبسايت پيدا كند، اين فايل( يا صفحه) را صدا ميكند و محتويات آنرا نمايش ميدهد . فايل index.html تركيبي مي باشد و متون و تصاوير و عكسها و جداولي كه ما بارگذاري كرده ايم استفاده ميكند .متن مورد نظر در خود سايت موجود مي باشد اين مهم در حالي است كه طراح سايت ما ممكن است مطالب و عكسهاي آن صفحه خاص را در پوشه هاي مختلفي بارگذاري كرده باشد و ممكن است بعضي از نوشته ها وتصاوير يك صفحه به يك پوشه يا صفحه اي ديگر لينك داده شده باشد .(يعني مي توان با كليك روي آن صفحه به آدرس يك صفحه طراحي شده ديگر هدايت شد) اين اطلاعات در يك فضاي ميزباني به نام Hosting وجود دارد كه مجموعأ يك وبسايت را مي سازند.

در ادامه به طور مختصر توضيحاتي در مورد مسائل مربوط به چگونگي طراحي سايت اينترنتي چيست در مدلهاي مختلف اشاره ميكنيم:

 

1. انتخاب يك نام مناسب براي سايت مورد نظر ما

 

2. ثبت Domain name (نام سايت دلخواه) در اينترنت داخلي و خارجي

 

3. طراحي نرم افزار و پنل مديريت محتوا و طراحي گرافيك اختصاصي براي سايت

 

4. خريد هاست و يا سروي هاي ميزباني ويندوز و يا لينوكس بسته به طراحي سايت انجام شده

 

5.بارگذاري سايت طراحي شده بر روي فضاي ميزبانيلينوكس يا ويندوز تهيه شده و افتتاح اوليه سايت

در طراحي سايت به كاربرانتان احترام بگذاريد تا مشتريان بيشتري جذب كنيد!

نرم افزارها و يا در اصطلاح CMS هاي مورد نياز در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com

شالوده اصلي طراحي سايت و طراحي وبسايت بر اساس Microsoft .NET Framework مي باشد. استفاده از فناوري .NET و يا PHP با انعطاف پذيري، قابليت اطمينان بالا، نوآوري و امنيت مثال زدني خود قابليت هاي بسياري را براي وب مستران وطراحان سايت به وجود مي آورد ، كه از جمله ي آن قابليت مديريت سورس ها، پشتيباني از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با روش انتخابي پروژه و وابسته نبودن به يك زبان برنامه نويسي و برنامه نويس خاص است.ضمن آنكه شالوده و زيرساختهاي نرم افزار .NET و يا PHP به عنوان پايلوت اصلي اجراي يك پروژه طراحي سايت خواهد بود ، امكان استفاده از ابزارهاي كاربردي جانبي ديگري كه سازگار با ويندوز و يا لينوكس هستند را براي مدير سايت بوجود مي آورد استفاده از طراحي سايت هاي ماژولار براي توسعه هاي بعدي خيلي به وب مستران كمك مينمايد .ضمن آنكه هزينه هاي دوباره كاري (reworking) را در زمان بروزرساني هاي و يا توسعه هاي آتي مي كاهد بانك اطلاعاتي MS SQL SERVERو SQL Server دو بانك اطلاعات رايج براي توليد بانكهاي اطلاعاتي هستند

_چرا بايد بررسيهاي و سخت گيريهاي امنيتي براي سايت در نظر گرفت؟

 

مخاطبين اينترنت به هنگام ورود به سايت توسط نرم افزارهاي امنيتي بررسي مي شوند،سپس در صورت تأييد نر م افزار امنيتي سايت به ايشان اجازه داده مي شود تا از امكانات و برنامه هاي سايت استفاده نمايد و در صفحات مختلف سايت طراحي شده برگردد

مدهاي مختلف وبسايت در طراحي وبسايت و ساخت سايت:

سايت ها ي اينترنتي بر اساس كاربرد و زبان برنامه نويسي به چند دسته مختلف تقسيم مي شوند كه عبارت است از:

 

طراحي سايت در كرج (ليست قيمت+مشاوره رايگان) - تابستان 1402

اپليكيشن يا موتور پول سازي ؟ - تيم راهكارهاي وب

تيم راهكارهاي وب - تيم بزرگ ديجيتال ماركتينگ در ايران ?

خدمات سئو SEO به صورت حرفه اي + مشاوره (2023) - راهكارهاي وب

خدمات طراحي سايت | ? طراحي سايت جذاب ، حرفه اي در سال 2023

ده سوالي كه قبل از سفارش سايت بايد از طراح خود بپرسيد - تيم راهكارهاي وب

سئو در اصفهان + (?خدمات سئو و مشاوره حرفه اي سئو) 1402

سايت استاتيك يا ثابت در اصل براي توسعه هاي آتي كاملأ به به طراحي حرفه اي يا نيمه حرفه اي سايت نياز دارند و اصلأ مالكين و مديران آن سايتها نمي توانند مطالب و محتواي آنها را بروز نمايند. زبان برنامه نويسي اينگونه از سايت ها در بيشتر موارد HTML و Java Script ميباشد كه براي همه طراحان سايت بعنوان پيش فرض انتخاب مي شود كه اگر طزاح سايت ما تخصصي تر باشد و يا با يك طراح سايت حرفه اي طرف باشيم معمولأ از CSS نيز استفاده ميكنند از آنجا كه از حجم كمتري از برنامه نويسي دستي و كدهاي اپراتوري در طراحي وبسايت هاي استاتيك استفاده ميگردد، سرعت نمايش در مرورگرها (Loading) بالايي دارا مي باشند. علاوه براين كاهش حجم كدها خوانايي بيشتر سايت توسط موتور هاي جستجوگر را به دنبال دارد.اين موارد سبب بهتر شدن وضعيت آنها با توجه به حجم اينگونه ستينها در موتورهاي جستجوگر از جمله Google عملكرد بهتري از خودشان نشان ميدهد و اين مهم سئو سايت بسيار حائظ اهميت است در ضمن اين گونه سايتها قيمت پايين تري را نسبت به ساير سايت ها كه بهصورت دايناميك و يا با ابزارهاي ديگر توليد مي شند را دارا هستند . بكار گيري طراحان سايت حرفه اي و شركتهاي كهنه كار در اين صنف همانند شركت نونگار پردازش و امثالهم با توجه به آشنائي كامل به اين مهم و اجراي پروژه هاي متشابه زياد در اين حوزه مي تواند ما را به هدفمان از طراحي سايت نزديكتر نمايد و با استفاده از تكنيكهاي روز سئو مي توان اين مهم را بيش از پيش تقويت نيز نمود .

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۰۳ توسط:sam موضوع:

پرسشنامه استرس كودرون

پرسشنامه استرس كودرون داراي 11 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پرسشنامه استرس كودرون


برچسب: پرسشنامه,استرس,كودرون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۱:۲۹ توسط:sam موضوع:

بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

چاپ و بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

z1_f22g.jpg

 

صنعت چاپ و بسته بندي يكي از صنايع زيربنايي در كشورهاي در حال توسعه است. نقش مهمي در توسعه صادرات، تجارت و روابط اقتصادي بين كشورها دارد.

براي نشان دادن وضعيت اين صنعت، در حال حاضر كشورهايي در جهان هستند كه با تقويت صنعت چاپ و بسته بندي تبليغاتي مي توانند درآمد زيادي از تجارت جهاني كسب كنند.

اما در مقابل اين دسته از كشورها، كشورهاي ديگري در جهان وجود دارند كه عليرغم مزيت هاي اقتصادي در توليد بسياري از محصولات، صرفاً به دليل عدم وجود يك محصول قوي از بخش بزرگي از بازار مصرف جهاني كنار گذاشته شده اند. ايران بدون هيچ تعارفي در رتبه اول اين كشورها قرار دارد. شواهد موجود نشان مي دهد كه در حال حاضر برخي از صادركنندگان ايراني محصولات خود را با كمترين قيمت جهاني به كشورهاي شناخته شده صنعت بسته بندي مي فروشند و اين محصولات را با چند برابر قيمت خرده فروشي مجددا بسته بندي مي كنند.

 

نقش چاپ و بسته بندي در روي فروش محصولات

تبليغات تاثير زيادي بر فروش محصول دارد. امروزه بسته بندي آنها يكي از راه هاي تبليغ و بازاريابي محصولات مي باشد. تبليغات رايگان و خلاقانه را مي توان روي كاغذ كادو انجام داد. شما مي توانيد محصولات و خدمات خود را از طريق تبليغات به مشتريان معرفي كنيد. امروزه چاپ اطلاعات بسته بندي محصولات يكي از مهمترين ابزارهاست. اما بايد در اين كار تخصص لازم را داشته باشيد و روش درست و مناسب را انتخاب كنيد.

زماني كه نام محصول، تركيبات و اجزاي آن، تاريخ مصرف، تاريخ ساخت و انقضاي محصول، شرايط نگهداري آن و موارد مفيدي از اين دست بر روي بسته بندي درج شود، اعتماد مشتري را جلب مي كند. در عين حال نوع چاپ و بسته بندي نيز در اين زمينه نقش بسزايي دارد. هرچه طراحي نوآورانه و خلاقانه تر باشد، توجه بيشتري را به خود جلب مي كند. پس فقط محصولات خود را بسته بندي نكنيد. سعي كنيد تكنيك هاي جديد و مدرن، طراحي به روز و غيره را در بسته بندي قرار دهيد تا توجه مشتري را به خود جلب كنيد. كيفيت محصول نيز در جلب اعتماد مشتري نقش دارد.

 

نقش بسته بندي در صادرات

با رقابت شديد در بازار بين المللي، بسته بندي محصولات بسيار مهمتر از قبل شده است. در اين بازارها، توليدكنندگان و صادركنندگان به انواع بسته بندي، طرح ها، چاپ و ... توجه زيادي دارند و آنها را يكي از ابزارهاي بازاريابي خود مي دانند. طراحي بسته بندي نقش مهمي در اين امر ايفا مي كند. طراحي خلاقانه به ما امكان مي دهد نظرات مشتريان بيشتري را جلب كرده و محصولات خود را رقابتي تر كنيم. نكته ديگري كه در زمينه صادرات و نقش بسته بندي مي توان به آن اشاره كرد، اهميت بازيابي و استفاده مجدد از بسته بندي محصولات به ويژه بسته بندي مواد غذايي است.

امروزه موضوع محيط زيست و حداقل آسيب هاي وارده بسيار مورد بحث قرار گرفته است تا بتوان بسته بندي را بازيافت كرد و بيش از پيش به چرخه طبيعي بازگرداند.

 

سخن آخر

بسته بندي بخشي از فروش است و تا حدودي مي توان آن را جزء مهمي از آن دانست. اهميت بسته بندي و استفاده از سلفون opp در اين است كه با انجام صحيح آن مي توانيد موفق تر از رقباي خود در بازار باشيد. بسته بندي عالي با طراحي منحصر به فرد، چاپ و نوع كاغذي كه در توليد آن به كار مي رود، نقش مهمي در جلب اعتماد و توجه مصرف كنندگان دارد. بسته بندي بايد به گونه اي باشد كه بتواند به عنوان يك ابزار تبليغاتي رايگان و كاربردي با محافظت و جلوگيري از آسيب به محصول به ويژه محصولات غذايي و دارويي، فروش را افزايش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۸:۵۰ توسط:sam موضوع:

تاثيرات بي خوابي بر جنبه هاي مختلف وجود و چگونگي درمان آن

تاثيرات بي خوابي بر جنبه هاي مختلف وجود

 

بسياري از افراد از كمبود خواب خوب رنج مي برند. نداشتن خواب كافي نه تنها روز بعد شما را خسته مي كند. اما در درازمدت مي تواند بر ساير ابعاد سلامت انسان تاثير منفي بگذارد. راه هاي زيادي براي بهبود خواب شبانه وجود دارد، مانند گرفتن دوش آب گرم بعد از ظهر يا خاموش كردن تلفن چند ساعت قبل از خواب. هر فردي در اين زمينه نيازمند علم و دانش و تمرين مهارت هاي آگاهانه است تا از چنگال اختلالات خواب بگريزد.

تاثير ورزش بر بي خوابي

 

توصيه رايج براي افرادي كه از كمبود خواب در شب رنج مي برند، ورزش منظم است. طبق تحقيقات انجام شده اين توصيه بسيار موثر است. به عنوان مثال، يك متاآناليز در سال 2015 تمام تحقيقات مربوط به كيفيت خواب، مدت زمان خواب و ورزش را بررسي كرد. بر اساس اين تجزيه و تحليل، ورزش كوتاه مدت و منظم (چند جلسه در هفته) مي تواند به بهبود خواب كمك كند. بنابراين حتي يك دوره كوتاه ورزش براي بهبود كيفيت و تداوم خواب كافي است.

 

ورزش هاي هوازي و درمان اختلالات خواب

 

تحقيقات همچنين نشان مي دهد كه چه نوع ورزش هايي مي تواند به بهبود خواب كمك كند. به عنوان مثال، تمرينات هوازي منظم به افراد كمك مي‌كند سريع‌تر به خواب بروند، در طول خواب كمتر از خواب بيدار شوند و صبح روز بعد احساس شادابي بيشتري داشته باشند. اين موضوع در مورد تعدادي از ورزش هاي هوازي مانند دوچرخه سواري، دويدن و حتي پياده روي سريع صادق است.

 

حتي يك جلسه 30 دقيقه اي ورزش هوازي مي تواند به بهبود جنبه هاي مختلف خواب كمك كند. اگرچه به اندازه ورزش هوازي معمولي موثر نيست، اما مي تواند تداوم خواب را بهبود بخشد، زمان به خواب رفتن را كاهش دهد و كارايي خواب را افزايش دهد. (بازده خواب درصدي از زمان صرف شده در رختخواب است كه به خواب سپري مي شود. راندمان خواب بيشتر به معناي كيفيت خواب بهتر است.

در مجله تكنولوژي و علم و دانش نيوان تك مطالب جالب تري نيز وجود دارد!

 

حتي 30 دقيقه دويدن مي تواند به بهبود كيفيت خواب كمك كند

 

تحقيقات در مورد ورزش هاي مقاومتي از جمله وزنه برداري و تأثير آنها بر خواب محدود است. اما بر اساس تعداد كمي از مطالعات، ورزش مقاومتي مي تواند كيفيت خواب را بهبود بخشد. تحقيقات نشان مي‌دهد افرادي كه به طور منظم ورزش‌هاي مقاومتي (حدود سه جلسه در هفته) انجام مي‌دهند، كيفيت خواب ذهني بهتري دارند. زيرا حتي اگر فكر مي كنيد كيفيت خواب بهتري داريد، بر عملكرد شما در طول روز تأثير مي گذارد.

 

تمرينات مقاومتي منظم به افراد مبتلا به بي خوابي كمك مي كند سريعتر به خواب بروند و كارايي خواب آنها را افزايش دهند. لازم به ذكر است كه تحقيقات بسيار كمي در اين زمينه انجام شده است. بنابراين بايد در نتيجه گيري دقت كنيم. خبر خوب اين است كه فوايد آموزش خواب تقريباً براي همه افراد، صرف نظر از سن يا اختلال خواب (مانند بي خوابي يا آپنه خواب) مفيد است.

 

اثر ورزش

 

اگرچه تحقيقات نشان مي‌دهد كه ورزش مي‌تواند خواب را بهبود بخشد، اما دانشمندان هنوز مطمئن نيستند كه ورزش چگونه بر خواب تأثير مي‌گذارد و فقط نظريه‌هايي در مورد آن ارائه كرده‌اند. چرخه خواب و بيداري بدن انسان توسط يك دوره تقريباً 24 ساعته كنترل مي شود كه توسط ساعت داخلي بدن كنترل مي شود. به عنوان بخشي از اين چرخه، هورمون ملاتونين در عصر ترشح مي شود و به افزايش احساس خستگي كمك مي كند. ورزش در طول روز باعث مي شود كه اين هورمون در شب زودتر ترشح شود. به همين دليل برخي افراد سريعتر به خواب مي روند.

 

ورزش هوازي همچنين دماي داخلي بدن را افزايش مي دهد. اما وقتي تمرين خود را به پايان مي رسانيد، دماي مركزي بدن شما به حالت عادي باز مي گردد. دماي بدن پايين تر به خواب كمك مي كند. به همين دليل، ورزش عصرگاهي مي تواند به بهبود كيفيت خواب افراد كمك كند.

 

مقالات مرتبط:

 

علاوه بر اين، ورزش به بهبود كيفيت خواب كمك مي كند، زيرا اثرات مثبتي بر خلق و خو و سلامت روان دارد. در حين ورزش، بدن مواد شيميايي به نام اندورفين ترشح مي كند كه خلق و خو را بهبود مي بخشد. ورزش منظم مي تواند علائم اضطراب و افسردگي را كاهش دهد. بنابراين تأثير مثبت ورزش بر خلق و خو و سلامت روان به افراد كمك مي كند تا راحت تر به خواب بروند.

 

اگرچه هنوز به تحقيقات بيشتري در مورد تأثير انواع مختلف ورزش بر ابعاد خواب نياز داريم، اما واضح است كه ورزش مي تواند براي خواب مفيد باشد. فقط 30 تا 60 دقيقه ورزش روزانه مي تواند به شما كمك كند سريعتر بخوابيد، خواب خوبي داشته باشيد و صبح روز بعد سرحال بمانيد. در حالي كه ورزش مي تواند به بهبود خواب كمك كند، ورزش منظم تاثير بيشتري دارد. از آنجايي كه تمرينات زيادي وجود دارد كه به بهبود خواب كمك مي كند، مي توانيد ورزش مورد علاقه خود را مانند دويدن، شنا كردن، وزنه برداري يا حتي پياده روي سريع انتخاب كنيد.

 

https://logopond.com/MertieBurt1/profile/592633/?filter=&page=

https://8tracks.com/mertieburt1

https://app.lookbook.nu/user/11146074-Mertie

https://www.intensedebate.com/people/MertieBurt1h

https://www.f6s.com/mertie-burt

https://letterboxd.com/mertieburt1/

https://devpost.com/mertieburt1

https://www.openlearning.com/u/mertieburt-rofit9/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۵:۱۹ توسط:sam موضوع:

چگونه شادي عميق دورني را به خويشتن خويش فرا بخوانيم

بسياري از محققان معتقدند كه با استفاده از شش عادت زير، ما اين قدرت را داريم كه خوشحال باشيم. يك خوشحالي واقعي!

شما اين قدرت را داريد كه امروز واقعا شاد باشيد. اين گفته‌ي گروه بسياري از پژوهشگران، روانشناسان و مربيان زندگي است كه رازهاي شادي را آشكار مي‌كند. در واقع روانشناسي و پيشنهدات آن فقط بهشرط اجرا و عمل فرد بيمار است كه مي تواند بر تماي جنبه هاي زندگي وي تاثيري شگرف و باورنكردني بگذارد.

آنها مي‌گويند شادي واقعي، خيلي بيشتر از يك لبخند بر روي صورت است. در واقع روشي است كه ما به دنيا نگاه مي‌كنيم. افراد شاد، روي پيروزي‌ها و معجزات كوچك، بيشتر از مشكلات تمركز مي‌كنند و به جاي گرفتار شدن در ترس و نگراني، در هر موقعيتي احتمالات خوب را مي‌بينند.

آنها در مقابله با مشكلات، اعتماد بنفس دارند و با هدف زندگي مي‌كنند. شما هم مي‌توانيد اين حالت ذهني را داشته باشيد، حتي اگر در حال حاضر در زندگيتان، نا اميد هستيد. اگر معمولا بدبين هستيد يا بمدت طولاني بدبين بوده‌ايد، شش عادت زير را بپذيريد و آنها را بكار ببريد:

 

آمال و آرزوهايتان را به بخت آزمايي ربط ندهيد

 

اگر از بسياري از ما پرسيده شود كه چه چيزي ما را خوشحال مي‌كند و چه شانس‌هايي باعث تغيير شرايط ما مي‌شود، مي‌گوييم وقتي خوشحال خواهيم بود كه در قرعه كشي برنده شويم، شغل بهتري داشته باشيم يا وزنمان كاهش يابد.

ويليام فيليسون، دكتر و روانشناس دانشگاه ويك فارست در وينستون كه در مورد شادي مطالعه مي‌كند مي‌گويد: در جامعه، باور داريم كه شادي، چيزي است كه از بيرون مي‌آيد و براي ما اتفاق مي‌افتد. اما در واقع، شادي از درون مي‌آيد و بستگي به اين دارد كه در مورد زندگيتان چگونه فكر مي‌كنيد.

مطمئنا رويدادهاي بيروني و اشياء مادي مانند يك ماشين جديد، يا حقوق بيشتر مي‌توانند به شما احساس خوشبختي دهند؛ اما آن احساسات، دائمي نيستند. شما مي‌توانيد ديدگاهتان را طوري تغيير دهيد كه چه كاهش وزن، برنده شدن در قرعه كشي يا افزايش حقوق داشته باشيد يا نه، احساس آرامش و اعتماد بنفس كنيد.

به دنبال آرامش باشيد

 

با قبول اين عادت شروع كنيد: چند دقيقه در روز را در تنهايي و سكوت بگذرانيد. سوزان ويليس، دكتر و مربي زندگي مي‌گويد: واقعيت‌هاي زندگي مدرن، معمولا ما را مجبور به فكر كردن در مورد مسائل نگران كننده مي‌كند. مثلا شما درباره‌ي اين چيزها فكر مي‌كنيد: امروز چه كاري بايد انجام دهيد، ? دقيقه پيش، چه چيزي گفته‌ايد يا در مورد تماس تلفني فردا كه نگرانش هستيد فكر مي‌كنيد.

يك زمان ساكت و آرام به شما اين امكان را مي‌دهد كه آن سر و صداها را قطع كنيد و متوجه شويد كه واقعا چه چيزي برايتان مهم است. سوزان پيشنهاد مي‌كند كه ساعتتان را ?? دقيقه زودتر از وقت بيداري معمولتان تنظيم كنيد (قبل از بيدار شدن اعضاي خانواده يا زنگ خوردن تلفن) و به يك اتاق ساكت برويد.

در دفتر وقايع روزانه‌تان چيزي بنويسيد، تمرينات تنفسي پاكسازي ذهن انجام دهيد يا فقط يك شمع روشن كنيد و آرام بنشينيد. اين تمرين، به شما كمك مي‌كند كه به دو روش شادي را پيدا كنيد.

در مقالات مجله سلامتي و روانشناسي ماوراي سلامت به مبحث تمرين هاي سكوت و مديتيشن جهت دستيابي به آرامش دروني مفصل تر پرداخته شده است.

اول، جلوي ترشح هورمون‌هاي استرس مانند آدرنالين و كورتيزول را مي‌گيرد. اگر اين هورمون‌ها توليد شوند، شما مضطرب، تحريك پذير و ناراضي مي‌شويد.

دوم، پزشكاني كه در زمينه‌ي بوديسم و يوگا فعاليت مي‌كنند معتقدند هنگامي كه ياد بگيريد اين نداهاي دروني را ساكت كنيد، چيز جالبي اتفاق مي‌افتد. استفان كوپ، محقق مركز يوگا و سلامت در لنوكس مي‌گويد: هنگامي‌كه شما آرام و ساكت هستيد، پاسخ سوال «چه چيزي مرا خوشحال مي‌كند؟» خود بخود مشخص مي‌شود.

در زندگيتان، بدنبال خير و خوبي باشيد

 

كارشناسان مي‌گويند اگر مي‌خواهيد واقعا خوشحال باشيد، عادت كنيد كه در زندگي‌تان بدنبال خوبي باشيد. هر روز ليستي از پنج چيزي كه دوست داريد و از آن لذت مي‌بريد تهيه كنيد. شايد از چرت زدن روي نيمكت يا در آغوش گرفتن فرزندتان لذت مي‌بريد يا از اينكه وقت داريد تا با همسرتان شام بخوريد، خوشحال و سپاسگزاريد.

اينكه چطور اين قدرداني را انجام مي‌دهيد به خودتان بستگي دارد. برخي از كارشناسان توصيه مي‌كنند كه آن ? چيز را قبل از خواب بنويسيد. بنابراين بطور ناخوداگاه با يك احساس مثبت به خواب مي‌رويد. بعضي ديگر پيشنهاد مي‌كنند كه قبل از هر وعده‌ي غذايي، در ذهنتان آنها را بررسي كنيد. مي‌توانيد هر روز روي ? چيز ثابت تمركز كنيد يا هر روز يك ليست جديد تهيه كنيد.

 

مانند يك دوست، با خودتان رفتار كنيد

 

اگر به روش‌هاي منفي با خودتان صحبت كنيد، نمي‌توانيد خوشحال باشيد. سوزان مي‌گويد: چيزهايي كه به خودتان مي‌گوييد، روي اخلاق و بدنتان تاثير مي‌گذارد.

افكار منفي باعث ترشح هورمون‌هاي استرس مي‌شود و در نتيجه احساس بدتري پيدا مي‌كنيد. بسياري از ما، يكسري انتقادات تند و خشن داريم كه بي وقفه در ذهنمان در جريانند. اگر شما با اين نوع صحبت كردن، شانس خود را براي رضايت و آرامش دروني از بين مي‌بريد، تصميم بگيريد كه با خودتان مانند يك دوست خوب صحبت كنيد.

قول دهيد كه به افكارتان توجه كنيد و وقتي متوجه افكار منفي شديد، آنها را با افكار مثبت جايگزين كنيد.

 

كسي را به شام دعوت كنيد

 

عادت ديگري كه مي‌تواند شما را به خوشبختي واقعي برساند، بخشنده بودن است. استفان كوپ مي‌گويد: «بودا مي‌گفت اگر ما قدرت بخشندگي را براي ايجاد شادي درك مي‌كرديم، هرگز به تنهايي غذا نمي‌خورديم.» او توصيه مي‌كند كه بيشتر كارهاي سخاوتمندانه انجام دهيد.

همه‌ي ما انگيزه‌هاي طبيعي براي بخشندگي داريم. مثلا ممكن است به ذهنتان خطور كند كه يك دوست تنها را به شام دعوت كنيد، به عمه‌ي پيرتان زنگ بزنيد يا براي همكارتان قهوه بگيريد.

شايد بهانه بياوريد كه وقت نداريد يا نمي‌خواهيد پول خرج كنيد. اما دفعه‌ي بعد كه يكي از اين افكار به ذهنتان رسيد، به آن عمل كنيد. بخشش، باعث ايجاد شادي مي‌شود، هم در كسي كه مي‌بخشد و هم در گيرنده. آن احساسات خوب مي‌توانند بمدت طولاني باقي بمانند.

 

يك ليست از لحظات شاد تهيه كنيد

 

در نهايت براي شاد بودن، شما بايد استعدادهاي خود را بشناسيد و هر روز از آنها استفاده كنيد. بسياري از مردم، زندگيشان را صرف تلاش براي رفع نقاط ضعفشان مي‌كنند (صفاتي مانند بي نظمي، زود عصباني شدن يا كمرويي شديد).

بجاي اينكه روي نقاط ضعف‌تان تمركز كنيد، براي نقاط قوت‌تان، بيشتر انرژي بگذاريد. توجه كنيد كه وقتي لبخند مي‌زنيد، در حال انجام چه كاري هستيد. حداقل يك هفته، ليستي از اين لحظات شاد تهيه كنيد و در روز بعد، آنها را مطالعه كنيد. تعدادي از لحظات شاد خود را انتخاب كنيد و با خودتان قرار بگذاريد تا جايي كه مي‌توانيد، آن‌ها را تكرار كنيد.

 

 

http://www.wikidot.com/user:info/tobi-metz

https://www.atlasobscura.com/users/tobimetz3

https://trello.com/u/tobimetz3

https://500px.com/p/tobimetz3?view=photos

https://www.tetongravity.com/community/profile/TobiMetz3/

https://www.authorstream.com/TobiMetz3/

https://www.f6s.com/tobi-metz

https://www.intensedebate.com/people/TobiMetz3h

https://www.openlearning.com/u/tobimetz-rilx26/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۴:۴۸ توسط:sam موضوع:

بهترين پيش بيني نتايج ورزشي

سايت شرط بندي تك بت يك وب سايت شرط بندي آنلاين است كه به كاربران امكان مي دهد برروي مسابقات ورزشي مختلف شرط بندي كنند. اين سايت داراي بخش هايي از جمله بخش هايي كه به بازي هاي فوتبال، بسكتبال، تنيس و واليبال اختصاص داده شده است و كاربران مي توانند از طريق اين بخش ها، شرط بندي خود را برروي تيم ها و بازيكنان مورد علاقه خود قرار دهند

n2_pvc8.jpg

پوكر اوهاما پوكري است كه در آن هر بازيكن دو كارت بسته دريافت مي كند و پس از اينكه پنج كارت از بين هفت كارت كه در بازي است رو به رو بر رو مي شود، بازيكنان شروع به شرط بندي مي كنند. قوانين پوكر اوهاما به شرح زير است:

1- اولين بازيكن كه شروع به شرط بندي مي كند، بازيكني است كه در نزديكترين چپ قرار دارد.

2- در صورتي كه در جريان يك دوره بازي، تمامي بازيكنان يكسان شدند (يعني همه شروع به شرط بندي يكسان كردند)، بايد كارت ها رو به رو برگردانده شوند و دوره قبل به پايان برسد.

3- بعد از اينكه تمامي بازيكنان شرط‌هاي خود را ثابت كردند، كارت ها رو به رو برگردانده شده و كارت ها روشن شده و به بازيكني كه داراي بهترين دست است، پول مي شود

در حوزه پوكر چندين سايت معتبر و محبوب وجود دارد كه به بازيكنان اين امكان را مي دهند تا در بازي هاي پوكر آنلاين شركت كنند. در انتخاب سايت پوكر براي بازيكنان ايراني بايد ملاك هايي از جمله رابط كاربري مناسب، امنيت سايت، روش هاي واريز و برداشت پول سريع، نوع بازي هاي پوكر ارائه شده و سطح خدمات پشتيباني و مشاوره در تصميم گيري دخيل باشند. بهترين سايت پوكر براي شما بستگي به شرايط شما و اولويت هاي شما دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۳:۱۹ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۹:۰۶ توسط:sam موضوع:

پيش بيني نتايج ورزشي

سايت شرط بندي تاك تيك يك سايت شرط بندي آنلاين است كه از طريق آن مي توانيد بر روي مسابقات ورزشي شرط بندي كنيد. اين سايت شامل بخش هاي مختلفي از جمله شرط بندي بر روي فوتبال، بسكتبال، واليبال و ... مي باشد. در اين سايت علاوه بر شرط بندي، امكانات ديگري نيز براي كاربران فراهم شده است مانند پشتيباني آنلاين و خدمات مالي مختلف. با توجه به قوانين و مقررات سايت تاك تيك و همچنين شرايط استفاده، كاربران مي توانند از خدمات سايت بهره مند شوند

n3_aafv.jpg

سايت ماكائو كازينو ، يكي از بهترين سايت شرط بندي آنلاين تازه تاسيس فارسي مي باشد. سايت ماكائو بت نه تنها بازي هاي مختلف كازينو آنلاين ، بلكه رشته هاي ورزشي بسياري را براي پيش بيني قبل بازي و يا به صورت زنده نيز پشتيباني مي كند. مهم ترين دلايل محبوب شدن كازينو ماكائو ، در سال اخير، سرعت بسيار بالاي سايت، طراحي زيبا، و سهولت استفاده از امكانات آن مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۸:۵۲ توسط:sam موضوع:

The shoeless Caterpillar! Kids story

The shoeless Caterpillar! Kids story

 

It was early Saturday morning and king caterpillar and his wife, queen caterpillar, were sleep in their bed when their son, prince caterpillar, ran into the their room and shouted:

Wake up mom! Wake up dad!

King and queen were so scared and shocked!

What happened son? Did somebody hurt you? Asked king caterpillar.

OMG! Has anything been stolen from the castle? Queen caterpillar cried.

Prince caterpillar cried louder and said:

NOOOooOoO!

So tell us what happened?!

My shoes! My shoes are tight! I can’t wear them anymore! Prince cried!

But I just bought you a new set of shoes yesterday! Queen caterpillar was surprised!

I don’t know! My new shoes don’t fit!

King and queen caterpillar looked at each other! They realized what was happening! Their lovely prince was growing up!

Don’t worry sun! You are just growing up! I will tell the ladybug the shoemaker to make you a new set of shoes! She is a very good shoe maker. King caterpillar smiled.

But dad! I have a thousand feet! This is gonna take too long! I’m gonna be shoeless caterpillar foe a long time! How can I play with bare feet? People gonna mock me!

His father said:

Don’t worry son! I will take care of this! you just go and get ready foe breakfast.

Then he started to write a letter for ladybug, who the best shoe maker he knew!

Dear ladybug!
I need you to call a thousand friends of yours and bring them to the castle! I need them too be very talented at making shoes, just like yourself! I’ll be waiting for you!
King caterpillar.

A few ours later, a thousand ladybugs were in the castle. king caterpillar said:

Remember you only have one day to finish all of prince’s shoes! So start as soon as possible!

next morning, king and queen caterpillar went to prince’s room and woke him up.

Son! You have to see this. come with us! his mother said kindly.

When prince walked into the garden, he couldn’t believe his eyes! There were a thousands shoes arranged on the ground! Prince was so happy. He jumped and hugged his mother and father. Now he could play with his friends again.

 

Source:

  1. The shoeless Caterpillar! Kids story
  2. MOONZIA

 

The king caterpillar laughed and whispered in ladybug’s ear:

Please be available! I suppose he is gonna grow up for a long time! We may have need new sets of shoes every week!

And then they giggled together!

 

https://www.dailystrength.org/journals/timmy-the-king-of-jungle-stories-for-kids

https://gab.com/desip36881/posts/109974674357922471

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1632613468938305537

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd7Wd_O2ZuN7ZgXCUQV8R6djkzIWTJ2zRE_huGBPrn0y5SCOg/viewform

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=23008

https://www.pinterest.com/pin/915567799225155908

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/298993/

https://www.acityexplored.com/activity/p/471112/

https://sociallawy.com/story3647026/turtles-trip

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/359231/

https://www.deshraag.org/activity/p/695512/

https://dailygram.com/profile-55910/?link-id=461103

https://lessontoday.com/activity/p/2910070/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1996153/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۹:۴۲ توسط:sam موضوع: