كلاغستان كلاغستان .

كلاغستان

تعمير ماكروفر بوتان

تعمير ماكروفر بوتان

 

تعمير مايكروفر بوتان در تهران با ايجاد شعبه هاي مختلف در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران باعث سهولت مشتريان و صرفه جويي در هزينه ها و هزينه هاي آنها مي شود. همچنين براي رسيدن به جايگاه تكنسين در محل و رفع خرابي در كمترين زمان ممكن، نزديكترين شعبه بهترين گزينه براي شما مشتريان عزيز مي باشد.

آنچه در اين مقاله نمايش داده شده است

تعمير ماكروفر بوتان تعمير ماكروفر بوتان

نمايندگي مجاز تعميرات مايكروفر بوتان

 

عاملي كه مي تواند همزمان با تحريم و تورم در بسياري از كشورها بسياري از برندها را مجبور به خروج از كشور كند و نمايندگي برندهاي معتبر جاي خود را به شركت هاي داخلي داده است. به همين منظور ما به خدمات موجود در نمايندگي تعميرات مايكروفر بوتان ادامه خواهيم داد.

 

    براي استفاده از خدمات تعمير مايكروفر بوتان با شماره هاي مربوطه تماس بگيريد.

    لطفا پس از اتمام دوره گارانتي مايكروفر خود با ما تماس بگيريد.

 

چرا سرويس پيشتاز؟ از چه خدماتي مي توانيم با خدمات و تكنسين هاي برجسته تعمير استفاده كنيم؟

چرا سرويس پيشتاز؟

نمايندگي تعميرات ماكروفر بوتان

 

    در سرويس پيشتاز (تعمير مايكروفر بوتان) تا حد امكان از تعمير به جاي تعويض استفاده مي شود.

    در صورت تعويض قطعات كارخانه اي و اورجينال.

    زماني كه فاكتور را تغيير دهيد در دسترس شما خواهد بود.

    كليه تعميرات و قطعات با ضمانت خواهد بود.

 

تعمير مايكروويو بوتان

نحوه تماس با نمايندگي تعميرات ميكروفربوتان

 

    با شعب مختلف نمايندگي تعميرات مايكروفر بوتان تماس بگيريد

    ثبت سفارش در سايت پيشتاز سرويس

 

اين مقاله به سوال شما پاسخ نداد؟ مي توانيد مستقيماً با سركارگر خدمات تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده كنيد.

مشاوره بگيريد

مراحل تماس با نمايندگي تعمير مايكروويو بوتان

 

    با نزديكترين شعبه خدمات پيشتاز تماس بگيريد

    يا درخواست آنلاين ارسال كنيد

    محل تماس با مشتري توسط تعميركار مايكروفر بوتان

    حضور تكنسين در محل در كمترين زمان ممكن جهت تعمير مايكروفر بوتان

    تعمير مايكروويو بوتان را انجام دهيد

    فاكتور ارائه شده توسط تكنسين تعمير مايكروويو بوتان

    6 ماه گارانتي قطعات

 

تعمير ماكروفر بوتان تعمير ماكروفر بوتان

خرابي ها و مشكلات رايج در تعمير مايكروويو بوتان

 

تكنسين هاي باتجربه تعمير مايكروفر در مجتمع خدماتي پيشتاز با تعمير انواع مايكروفر بوتان در زمان هاي مختلف برخي از خرابي هاي رايج را به همراه علت بيان و رفع مي كنند تا دريافت اطلاعات آنها افزايش يابد.

ارسال نظر

چرا از خود تكنسين نپرسيد؟!

 

كاربران گرامي با درج نظر و سوال خود در انتهاي اين مقاله مي توانيد به راحتي با تكنسين تماس گرفته و در مدت زمان كوتاهي پاسخ سوال خود را دريافت نماييد.

ارسال نظر

دليل اشتعال مايكروويو از نظر عامل تعمير مايكروويو بوتان

 

تجربه خرابي در نمايندگي تعميرات مايكروويو بوتان نشان داده است كه شايع ترين علت اشتعال مايكروويو بوتان موارد زير است.

 

استفاده از ظروف فلزي در داخل مايكروويو تابش را به مگنترون مايكروويو منعكس مي كند و دستگاه شروع به احتراق مي كند.

 

آسيب و سوختگي فيلتر بوتان و آنتن مغناطيسي مايكروفر بوتان و در برخي موارد سوختگي كانال تشعشع بوتان از ديگر ثبت سفارش تعمير مايكروفر بوتان توسط مشتريان مي باشد.

 

خرابي عناصر مايكروويو بوتان يكي ديگر از جرقه هاي مايكروويو فوما است. براي روشن كردن مايكروفر بوتان با نمايندگي تعميرات سولاردم فوما در تهران تماس بگيريد. در نظر داشته باشيد كه تعميركار مايكروفر بوتان در كمتر از يك ساعت با شما تماس مي گيرد و در محل حاضر مي شود.

تعمير ماكروفر بوتان تعمير ماكروفر بوتان

دليل خاموش شدن مايكروفر از ديد نمايندگي تعميرات مايكروفر بوتان

 

قبل از هر چيز بايد در نظر بگيريد كه چگونه اجاق مايكروويو شما خاموش است. آيا دستگاه در حين كار خاموش است يا استفاده نشده و خاموش است و در برخي موارد پس از باز يا بسته شدن درب مايكروويو بوتان خاموش مي شود؟

 

    تجربه يك تعميركار نمايندگي تعميرات مايكروويو بوتان در تهران نشان داده است كه نوسانات برق يكي از مهمترين عوامل خرابي ماكروفر بوتان مي باشد. براي جلوگيري از اين نوع خرابي در مايكروفر بوتان، تكنسين تعمير مايكروويو بوتان استفاده از محافظ برق را پيشنهاد مي كند.

    اگر مايكروويو بوتان خاموش باشد، اين خرابي نشان مي دهد كه يكي از اجزاي مايكروويو بوتان جريان زيادي مي كشد و فيوز محافظ قطع مي شود تا مصرف كننده بتواند قبل از بروز مشكل جدي تري با نمايندگي تعمير مايكروويو بوتان تماس بگيرد. به دست آيد.

    هنگامي كه هنگام باز يا بسته كردن درب مايكروويو بوتان دستگاه خاموش مي شود، به اين معني است كه كليدهاي مايكروفر را مي توان وصل كرد و بهتر است مايكروفر را از برق بكشيد و از نمايندگي ماكروفر بوتان جلوگيري كنيد تا به قطعات ديگر آسيب نرساند. همچنين در نظر داشته باشيد كه با ثبت سفارش آنلاين مي توانيد از خدمات نمايندگي تعميرات مايكروفر بوتان بهره مند شويد.

 

تعمير ماكروفر بوتان تعمير ماكروفر بوتان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۵:۴۵ توسط:sam موضوع:

مركز ميكروبليدينگ مهريماه

مركز ميكروبليدينگ مهريماه 

مركز ميكروبليدينگ مهريماه يكي از معتبرترين و مجهزترين مراكز ميكروبليدينگ ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده كه مديريت آن برعهده سركار خانم مهريماه نجفي داراي مدرك تخصصي از سازمان فني و حرفه اي كشور و نيز مدرك بين المللي PMU و عضو آكادمي فيبرز مي باشد.

 

گواهي نامه ها و افتخارات

گواهينامه ها و افتخارات سركار خانم مهري ماه نجفي، مديريت عامل مركز مهري ماه بيوتي در حوزه هاي مختلف مهارت زيبايي را مشاهده مي كنيد كه هر يك از مراكز معتبر ارائه شده اند.

در صورت تمايل به مطالعه دقيق تر هر يك از گواهينامه ها، روي عكس مربوط به آن كليك كرده و به جزئيات مفاد آن را دنبال كنيد.

در مركز مهري ماه بيوتي، ارتقاي زيبايي در كنار حفظ سلامت و كيفيت كار و نتايج بهينه دنبال شده و حقوق مشتري سرلوحه اين نام مجاز نمي باشد هاي مديريت قرار دارد.

 

تماس با ما

آدرس

تهران ، سعادت آباد ، ميدان كاج

تلفن

09127129400

جهت دريافت وقت و يا هرگونه سوال و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد

 

منبع : https://mehrimahbeauty.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۴۰ توسط:sam موضوع:

همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۴۱ توسط:sam موضوع:

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام 110

 

 

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام 110

زماني كه دوو ماتيز وارد بازار ايران شد، با توجه به سابقه خوبي كه دوو به واسطه برخي از محصولات خود مانند سيلو و اسپيرو در بين ايرانيان به جا گذاشته بود، توانست توجه گروه هاي مختلف به ويژه زوج هاي جوان و خانم ها را به خود جلب كند.

q4_q6cr.jpg

اين خودرو در زمان خود توانسته در بازار ايران جايگاه خوبي براي خود ايجاد كند و در ايران شهرت خوبي به دست آورد. پس از مدتي حضور محصولات دوو در ايران به دليل تحريم ها پايان يافت و در نتيجه ماتيز و ساير محصولات دوو از خطوط توليد كشورمان بسته و راهي ديار خود شدند.

در اين ميان، خودروساز چيني كه به تازگي وارد دوران جديد و متعالي خود شده بود، براي يافتن بازارهاي جديد، پا را فراتر از سرزمين ديوار بزرگ گذاشت و بلافاصله پس از معرفي شركت مديران خودرو، وارد خانه اين شركت ايراني شد.

چري كيوكيو از نظر ظاهري بسيار شبيه به دوو ماتيز بود، اگرچه اين شباهت به هيچ وجه تصادفي نبود، زيرا كيوكيو در واقع نوعي تقليد از چيني ها توسط همسايه كره اي آنها بود.

كيوكيو يا همان ام وي ام 110 ما در آن روزهاي اوليه چندان مورد توجه قرار نگرفت، اما به لطف صبر و حوصله زياد و البته قيمت رقابتي اش، اكنون به قديمي ترين عضو خانواده چري در ايران تبديل شده است.

 

 

 

البته در سال هاي اخير ام وي ام 110 ظاهر قديمي خود را به فراموشي سپرده و اكنون با ظاهري نو و باوقارتر به خيابان هاي ايران آمده است MVM 110sنامي است كه به ظاهر جديد اين خودرو داده اند.

در اين مقاله قصد داريم به نقد اين كوچولوي جذاب بپردازيم و جنبه هاي مختلف باطني و بيروني او را بررسي كنيم.

طراحي ظاهري و بدنه

مطمئناً در نگاه اول به ظاهر فانتزي و شاد MVM 110 توجه كرده ايد و آن را بيشتر براي خانم ها مناسب مي دانيد. به خصوص اگر رنگ صورتي را روي بدنه خودرو اسپري كنيد حتما با ما موافق خواهيد بود. علاوه بر زيبايي لوازم يدكي ام وي ام 110 در بازار تهران و ساير شهر ها براحتي قابل تهيه مي باشد كه اين نيز خودش يك امتياز فوق العاده براي اين خودروي زيباي چيني مي باشد.

ام وي ام 110s ظاهري بسيار مدرن و جذاب تري نسبت به مدل قبلي خود دارد، بنابراين با قاطعيت مي توان گفت فيس ليفت mvm110s گامي بسيار مثبت در ارتقاي جايگاه اين خودروي سوپرميني بود.

چهره mvm110s از حالت بي صدا و ساده لوح خود به حالتي شاد تبديل شده است كه نشاط و سرزندگي را به بيننده منتقل مي كند. چراغ هاي جلو به شكل دايره اي معمولي هستند و اكنون در هر دو گوشه كاپوت برجسته و بيضي شكل هستند.

نكته جالب و تقريبا منحصربفردي كه در نماي جلو توجه را به خود جلب مي كند، نداشتن شيشه جلو به اين مفهوم متعارف است. فقط چهار سوراخ مستطيل شكل باريك در اينجا قابل مشاهده است كه به صورت نواري باريك در وسط صفحه mvm110s و بالاي پلاك خودرو در كنار هم قرار دارند.

ورودي هوا بزرگتر از قبل است و همراه با صندلي هاي مشكي چراغ هاي مه شكن، يك صورتك براي mvm110s ايجاد مي كند. كناره اين خودرو بهتر از قبل به نظر مي رسد. فريم هاي پنجره با خطوط نرم تري طراحي شده و شكل كشيده آن ظاهري اسپرت به آن بخشيده است.

براي كاهش سادگي نماي جانبي، يك ولوم منفي U شكل از بالاي گلگير جلو شروع مي شود و پس از رسيدن به انتهاي درب عقب، دوباره تا انتهاي درب جلو امتداد مي يابد. گلگيرها همچنين از شكل كمي برآمده بهره مي برند تا ظاهر عضلاني تري به ام وي ام 110S بدهد.

نكته جالب در نماي جانبي ام وي ام 110s، محل قرارگيري دستگيره درب عقب است كه به صورت اريب به فريم پنجره متصل شده است.

همچنين در سري اسپرت اين خودرو قطعات ستون A كل سقف و ستون C تا گلگير عقب و پدال ها به رنگ مشكي دستي بود كه در افزايش زيبايي بصري و جسورانه موثر بود. علاوه بر اين، انتهاي سقف نسبت به گذشته شيب تندتري دارد

نماي عقب ام وي ام 110s نيز از همان اصول طراحي نماي جلوي اين خودرو پيروي مي كند. چراغ هاي جلو برجسته و كشيده هستند و ركاب هاي شيشه عقب را مي پوشانند.

 

 

 

جعبه مشكي دور شيشه عقب به بهتر شدن ظاهر خودرو كمك مي كند و در قسمت پايين سپر به دنبال نماي جلوي خودرو، يك قطعه پلاستيكي مشكي رنگ با همان لبخندي كه در جلوي خودرو ديده مي شود، به همراه دارد. چراغ هاي مه شكن، در اين منطقه قرار دارد.

به طور كلي ظاهر ام وي ام 110s بسيار زيباتر از گذشته است و اگر از طرفداران اين دسته از خودروهاي كوچك شهري هستيد احتمالا مي تواند نظر مثبت شما را از سوي مشتري ايراني جلب كند. ابعاد بدنه ام وي ام 110 به شرح زير است.

طراحي داخلي و كابين

در داخل كابين ام وي ام 110 اگرچه همه چيز فوق العاده نيست، اما در هر صورت نسبت به گذشته شاهد پيشرفت محسوسي در داخل اين خودرو هستيم.

متريال استفاده شده در بيشتر قسمت هاي كابين از جمله داشبورد پلاستيك سخت ارزان قيمتي است كه امروزه كابين مهمان بسياري از خودروهاي مونتاژي چيني است و مورد انتظار مردم محلي.آشنايان و علاقه مندان به خودروهاي داخلي است. طراحي فانتزي داشبورد شاد و تميز به نظر مي رسد. اين درب داشبورد معمولي نيست و در عوض يك سوراخ بزرگ در كنار داشبورد (در جلوي صندلي شاگرد) آماده است تا وسايل شما را ببلعد.

همچنين يك فرورفتگي صفحه اي شكل در بالاي دريچه هاي تهويه مياني وجود دارد كه ممكن است براي قرار دادن جعبه دستمال كاغذي مناسب باشد.

پنل پخش كننده صدا كه پورت سي دي ندارد و از طريق پورت USB مي تواند آهنگ ها را پخش كند، ظاهري بسيار قديمي و قديمي دارد. كليدهاي تنظيم تهويه و ساير دكمه هاي معمولي نيز در پايين قرار دارند.

تريم كابين به رنگ مشكي طراحي شده است و در قسمت هايي مانند حاشيه دريچه هاي هوا، بلبرينگ شيفتر جلو و قسمت بالايي شيفتر داراي رنگ نقره اي متمايز است. علاوه بر اين دسته دنده داراي طراحي اسپرت بوده و در برخي از محصولات لوتوس به دسته دنده نزديك است.

فروشگاه ديجي كار وارد كننده و پخش كننده لوازم يدكي ام وي ام 110 در بازار تهران توانسته نياز مشتريان خود را در سراسر كشور فراهم كند، ديجي كار علاوه بر كيفيت توانسته بهترين قيمت را براي مصرف كنندگان فراهم كند.

منبع: نداي اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۵۹ توسط:sam موضوع:

سامسونگ مسائل مربوط به هزينه تلويزيون

سامسونگ مسائل مربوط به هزينه تلويزيون

سامسونگ يكي از پرفروش ترين برندهاي تلويزيون در جهان است و بدون شك اگر بخواهيد يكي از لوازم ضروري را خريداري كنيد، يكي از مدل هاي سامسونگ يكي از اولين توصيه هاي فروشنده خواهد بود. گهگاه در برخي از محبوب ترين تلويزيون هاي سامسونگ مانند تلويزيون اشكالي وجود دارد. در اين مقاله مي خواهيم برخي از مشكلات تلويزيون سامسونگ را مرور كنيم و راه حلي براي رفع تلويزيون سامسونگ و چگونگي حل آن ها پيدا كنيم. اين مقاله با كمك يك تيم خدمات تلويزيوني حرفه اي تهيه شده است.

https://bit.ly/3q8WMfH

مشكلات روشن و خاموش كردن تلويزيون سامسونگ

شما تلويزيون تماشا مي كنيد اما ناگهان تلويزيون خاموش و دوباره روشن مي شود. اين يكي از مشكلات رايج در تلويزيون هاي ال اي دي سري ? سامسونگ مانند D5000، D5500، D5950 است. در بيشتر موارد اين مشكلات ناشي از مشكل تابلوي برق است. قدرت هيئت مديره نقش كليدي در روشن كردن تلويزيون دارد، اين قطعه همه كاره به تمام قسمت هاي مختلف تلويزيون مي رسد و اگر شكست بخورد، تلويزيون خاموش مي شود و ديگر هرگز روشن نمي شود.

متخصص سرويس تلويزيون مي تواند اين مشكلات را با تغيير نرم افزار تلويزيون، جايگزيني IC، جايگزيني قطعات مربوط به بخش حافظه تلويزيون و در نهايت جايگزيني كامل كارت برق حل كند.

تلويزيون سامسونگ دير روشن مي شود

اين مشكل مخصوص تلويزيون هاي ال سي دي سامسونگ است و به دليل مشكل تابلوي برق تلويزيون است. اين مشكل اغلب در تي وي ها با چندين سال ديده مي شود.

معمولاً در اولين حالت دردسر، پس از چند دقيقه با روشن شدن و چشمك زدن آماده به كار، تلويزيون روشن مي شود و با گذشت زمان به طور كامل غرق مي شود و به تابلوي برق تلويزيون آسيب مي رساند.

تلويزيون را خاموش كنيد يا تصوير را تاريك كنيد

اين مشكل در تلويزيون هاي LED UA48H5590 سامسونگ رخ مي دهد و براي حل اين مسائل بايد نور پس پشتي به طور كامل جايگزين شود. نور پس پرده يك صفحه نازك بر روي پانل تلويزيون متشكل از تعداد زيادي از لامپ هاي LED است. هنگامي كه اين قسمت مي شكند و چراغ ها شروع به بيرون رفتن مي كنند، تصوير ديگر در تلويزيون پخش نخواهد شد يا هاله اي سياه در تصوير ظاهر خواهد شد، اما صدا به پخش ادامه خواهد داد.

تصوير بالا تاريك و روشن است و تصوير دو برابر است

اين مشكل در بخش پنل رخ مي دهد و يكي از مشكلات رايج مدل هاي سري ? و ????، ??، و ?? است. براي حل اين مسائل ابتدا بايد اتصالات كابلي يا آنتني را بررسي كنيد.

كشت تصوير تلويزيون سامسونگ

تصوير تلويزيون  كاردرست    http://kardorosttamir.com  به دليل مشكل كارت تيكان كه آخرين مرجع پردازش تصوير قبل از اعمال آن به پانل تلويزيون است، كروپ مي شود. البته در اين حالت نور پس پشتي يا نور پس پشتي وجود دارد كه به دليل ساختار ويژه تلويزيون هاي ال سي دي سامسونگ به وفور ديده شده است.

تلويزيون روشن مي شود و تصوير پس از چند ثانيه كروپ مي شود

كارت نور پس پشتي و LEDهاي داخل پانل كه نور پس پشتي را تشكيل مي دهند احتمالا ً يك مشكل هستند. تعمير يك نور پس پشتي به خود، بدون كمك يك كارشناس، نه تنها تلويزيون شما را تعمير نمي كند، بلكه مي تواند آسيب جدي نيز به بار آورد.

تلويزيون در حالت آماده به كار باقي مي ماند

منبع

 

https://disqus.com/by/mollyconner3/about/

https://www.goodreads.com/user/show/143149647-molly-conner

https://en.gravatar.com/mollyconner3

https://www.ted.com/profiles/31657058/about

https://www.behance.net/mollyconner

https://mollyconner3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Molly-Conner-19

https://www.twitch.tv/mollyconner3

https://www.openstreetmap.org/user/MollyConner3

https://www.tripadvisor.com/Profile/O8528BWmollyc

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۴۳ توسط:sam موضوع:

هزينه درمان ميگرن با بوتاكس

عوارض بوتاكس ميگرن


معمولا عوارض جانبي ناشي از درمان ميگرن با بوتاكس زماني گزارش مي‌شوند كه اين تزريق توسط افراد بدون تجربه و آموزش نديده در مراكز نامعتبر يا بي سابقه انجام شده باشد. همچنين استفاده از برند‌هاي نامناسب براي تزريق به نقاط مورد نظر نيز يكي از موارد مهمي است كه مي‌تواند باعث بروز عوارض جانبي گردد. در حالي كه بوتاكس يك روش درماني براي پيشگيري و سركوب سردرد ميگرني است، عوارض جانبي نيز مي‌تواند در اثر دلايل ذكر شده رخ دهد. متداول‌ترين اين عوارض عبارت هستند از:

گردن درد و سفت شدن آن: كه اغلب با عنوان گردن لرزان شناخته مي‌شودتزريق بوتاكس ميگرن به عضلات گردن و قسمت فوقاني شانه‌ها ممكن است باعث ضعف نسبي موقتي در آن عضلات شود. اعتقاد بر اين است كه درد و سفتي كه بيماران تجربه مي‌كنند ناشي از عدم تزريق بوتاكس به عضلات مجاور است و اين عضلات براي كمك به نگه داشتن سر به حالت ايستاده، اضافه كاري مي‌كنند. صرف نظر از اين موضوع، ضعف مربوط به تزريق بوتاكس ميگرن و درد و سفتي ناشي از آن طي چند روز تا چند هفته برطرف مي‌شود. در اين ميان، درمان علامتي با مصرف داروهاي ضد التهاب ممكن است براي درد بسيار موثر واقع شود. در اين مدت از مصرف داروهاي شل كننده عضلات بايد خودداري شود زيرا ممكن است مشكل ضعف عضلاني را كه در وهله اول باعث درد مي‌شود را بدتر كند.
عوارض جانبي ديگر شامل افتادگي موقتي پلك و به ندرت، بروز علائم شبيه آنفولانزا مي‌باشد.
خشكي دهان، ناراحتي يا درد در محل تزريق
مشكلات چشمي: دوبيني، تاري ديد، كاهش بينايي، افتادگي و تورم پلك‌ها، خشكي چشم‌ها و افتادگي ابروها

هزينه درمان ميگرن با بوتاكس

قيمت تزريق بوتاكس براي درمان ميگرن بستگي به عواملي همچون منطقه جغرافيايي كلينيك سردرد، نوع و برند بوتاكس مورد استفاده، هزينه مواد مصرفي مانند داروي بي‌حسي، دستمزد پزشك و حجم بوتاكس مورد نياز براي تزريق در نقاط مختلف سر و گردن داردكلينيك تخصصي سردرد تهران  با استفاده از بروزترين و پيشرفته‌ترين تجهيزات پزشكي و بهترين برند بوتاكس‌هاي مورد تاييد و بهره گيري از بهترين متخصصين مغز و اعصاب ماهانه نتايج مطلوبي از بيماراني كه تزريق بوتاكس انجام داده اند گرفته اند.با توجه به موارد ذكر شده براي قيمت تزريق بوتاكس ميگرن نمي توان مبلغي را تعيين كرد و در هر فرد متفاوت خواهد بود. از برندهاي معروف و مورد تاييد بوتاكس براي تزريق بوتاكس ميگرن مي توان به ديسپورت و مصپورت اشاره كرد.

 

z2_2rv6.jpg

انتخاب كلينيك سردرد مناسب براي تزريق بوتاكس

بعد از آشنايي با مؤثرترين روش درمان ميگرن يعني تزريق بوتاكس بهتر است با تحقيق و بررسي بيشتر در سايتهاي مختلف به دنبال بهترين كلينيك سردرد در تهران باشيد تا به شكل تخصصي و با اطمينان و آرامش خيال مراحل درمان خود را به واسطه‌ي تجهيزات مدرن كلينيك و حضور پزشكاني حاذق و توانا آغاز كرده و از مشورت و كمك آن‌ها در اين امر براي بهبود علائم سردرد خود استفاده نماييد تا از بروز حملات ميگرني به دليل از كار افتاده شدن عصبها و عدم انتقال درد به نخاع جلوگيري كرده باشيد.

جهت استفاده از خدمات متنوع و تخصصي جهت بهبودعلائم ميگرن و سردرد مي‌توانيد به كلينيك تخصصي اين امر در تهران به آدرس Headacheclinic.ir مراجعه نماييد. و يا با شماره تلفن 02188876450 تماس حاصل فرماييد، در اين كلينيك بهترين متخصصين مغز و اعصاب تهران فعاليت داشته و پس از شرح حال و معاينه كامل نورولوژي و در صورت نياز اقداماتي نظير تصويربرداري مغز و... نوع سردرد تشخيص داده شده و  بر اساس آن درمان صحيح ارائه خواهد شد كه اين درمان ميگرن يا هر نوع سردرد ديگري مي‌تواند شامل ماساژهاي تخصصي سر و گردن و يا درمانهاي دارويي و يا تزريق بوتاكس باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۹:۲۲ توسط:sam موضوع:

انتقال تصوير دوربين مدار بسته / رمز عبوردوربين هاي مداربسته

انتقال تصوير دوربين مدار بسته /  رمز عبوردوربين هاي مداربسته

انتقال تصوير دوربين مدار بسته با سيم كارت ۳g و ۴g: روش انتقال تصوير توسط سيم

كارت اول از همه مطمئن شويد تا دستگاه شما از اين قابليت پشتيباني ميكند  ما براي

اينكار نياز به يك مودم ۳G يا ۴G داريم كه اصطلاحاً به آن دانگل نيز گفته ميشود پس از

تهيه مودم بايد يك سيم كارت از اپراتور هاي كشور نظير همراه اول و ايرانسل و رايتل

خريداري كنيد و بسته اينترنتي مناسب خود را نيز فعال كنيد.

در ابتدا پس از اتصال مودم به سيستم يا گوشي از صحت عملكرد آن مطمئن شويد. در

صورتي كه مشكلي در اتصال نداشتيد مودم را به دستگاه نظارت تصوير يا DVR دوربين

هاي مدار بسته خود وصل كنيد و مراحل بعدي را انجام دهيد.

۱- وارد بخش تنظيمات شبكه NET WORK دستگاه DVR دوربين هاي مدار بسته خود شويد.

۲- گزينه بيسيم يا WIRLESS CONFIG در دي وي ار را انتخاب نماييد.

 دوربين مداربسته تنوع بسياري در بازار دارد، در صورت نياز به آگاه از قيمت دوربين مدار بسته   مي توانيد به سايت مهر تجارت مراجعه كنيد.

تنظيمات مودم

۳- در اين قسمت تنظيمات مربوط  به مودم سيم كارتي خود را انجام دهيد.

 

الف: تيك ENABLE را بزنيد تا گزينه هاي ديگر فعال شود.

 

ب: در قسمت TYPE نوع شبكه را انتخاب كنيد ترجيحا از AUTOاستفاده كنيد يا اگر از

 

صحت عملكرد مودم خود مطمئن هستيد روي WCDMA قرار دهيد.

 

پ: ميتوانيد در قسمت  wirless AP نام اپراتور خود را وارد كنيد مثلا ***cell or rightel or mcinet

 

ت: در قسمت Dial Number بايد كد اتصال به شبكه سيم كارت را وارد كنيد براي مثال:

 

كد ايرانسل: #۹۹*

كد همراه اول: #۹۹*

كد رايتل: #۹۹*

ث: در قسمت User Name و password متني ننويسيد يا اگر نوشته شده است پاك

 

كنيد دكمه OK را بزنيد و منتظر باشيد تا دستگاه ريست شود و بر روي دستگاه چراغ نشان

 

گر دانگل روشن شود توجه داشته باشيد در صورت چشمك زدن چراغ دانگل مطمئن باشيد

 

اتصال شما بر قرار نشده است و تنظيمات را مجددا چك كنيد و در صورت ثابت شدن

 

اتصال شما بر قرار است، توجه داشته باشيد كه سيم كارت مورد استفاده نبايد پين داشته باشد.

 

بهترين خدمات نصب دوربين مدار بسته تهران را شركت مهر تجارت به شما ارائه مي دهد.

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7951762

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/1076b286f01

https://www.notion.so/8db7506f5b664f74907432cf1097673f

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20536395


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۶:۱۸ توسط:sam موضوع:

خريد شامپوي مناسب

خريد شامپوي مناسب

ممكن است براي خريد محصولات بهداشتي مانند شامپو به فروشگاهي مراجعه كنيد و دقيقاً ندانيد كدام شامپو را براي موهاي خود انتخاب كنيد. تعريف شامپوي خوب از فردي به فرد ديگر متفاوت است. در اين مقاله قصد داريم در مورد انتخاب شامپو و خريد يك شامپوي خوب صحبت كنيم. براي تهيه انواع شامپوهاي پيشنهادي در اين مطلب مي توانيد با فروشگاه اينترنتي معتبر چاپار آنلاين مشورت نماييد.

تعريف شامپوي خوب

شامپوها در انواع مختلفي وجود دارند كه اصلي ترين آنها براي بدن يا سر هستند كه در اين مطلب قصد خريد شامپوهاي مناسب براي مو را داريم. همانطور كه قبلاً گفتيم، تعريف شامپوي خوب براي هر فردي متفاوت است. زيرا نيازهاي پوست و مو افراد متفاوت است.

ابتدا بايد انواع مو را بشناسيم و بدانيم چگونه مشكلات مو را حل كنيم

انواع مو و خريد شامپوي مناسب براي آنها:

موي نازك:

موهايي كه به طور طبيعي نازكتر هستند و با لمس دست قابل تشخيص هستند.

 

موهاي معمولي و نرمال:

موها با ضخامت متوسط ​​در نظر گرفته مي شوند و پس از رنگ كردن يا دكلره شدن ضخيم مي شوند.

 

مو ضخيم:

موهاي ضخيم تر از نوع معمولي ضخيم تر است و با لمس دست كاملا مشخص مي شود.

 

انواع مختلف مو

موهاي صاف

اين نوع مو بدون حالت و بدون پيچ و تاب است. آنها نسبت به ساير انواع مو چرب تر هستند زيرا روغن طبيعي مو به راحتي مي ريزد. نگهداري از اين نوع مو نسبتاً آسان است.

 

موي حالت دار

اين نوع از مو نه خيلي چرب و نه خيلي خشك هستند.  هستند،S  اين نوع موها معمولا فر هستند،فرهاي درشت و به شكل

 

موهاي مجعد و فرفري

اين نوع مو نسبت به مدل قبلي مجعدتر است و از نظر ضخامت نيز متفاوت است. همچنين اين نوع موها خشك هستند و در برابر شوره سر آسيب پذيرتر هستند.

 

موهاي خيلي فر و وزوزي

زبر و ضخيم تر از انواع ديگر مي باشند و نگهداري از اين مدل مو نسبت به بقيه سخت تر است.

 

انواع مشكلات مو و انتخاب شامپوي مناسب

برخي از اين مشكلات ارثي هستند و برخي به مرور زمان در مو و پوست سر ايجاد مي شوند

 

شوره سر: براي از بين بردن شوره سر، تمام قسمت هاي موهاي خود را با شامپو بشوييد و به طور مرتب دوش بگيريد. بهترين شامپو براي اين مشكل شامپوي خشك است.

موهاي خشك: از شامپوهاي مرطوب كننده استفاده كنيد.

موي چرب: از نرم كننده استفاده نكنيد.

گره خوردن مو: بهتر است از سرم يا نرم كننده مو استفاده كنيد.

ريزش مو: تقويت كننده را فراموش نكنيد.

ضعيف شدن تارهاي مو و شكنندگي آنها: از شامپوهاي مغذي و تقويت كننده استفاده كنيد.

زبري و ضخيم شدن مو در اثر رنگ كردن مداوم و يا دكلره: پس از رنگ كردن به طور مرتب از نرم كننده استفاده كنيد.

موهاي كم پشت: حجم دادن و تقويت مو بهترين گزينه است.

 

 

 

 

آيا نوع پوست سر در انتخاب شامپو تاثير دارد؟

قطعا بله! شامپوي مناسب بايد بتواند پوست سر را از روغن، چربي و پوسته به خوبي پاك كند. براي انتخاب يك شامپوي خوب، بهتر است نوع پوست سر خود را بشناسيد. در اينجا انواع مختلف پوست را بررسي خواهيم كرد:

 

پوست خشك

اولين علائم شوره سر و پوسته هاي كوچك روي شانه و بالش است كه گاهي با خارش همراه است. با يك دوره استفاده از شامپوي مرطوب كننده تا حد زيادي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد.

 

كمي خشك بدون پوسته شدن و خارش

اگر موهايتان كمي خشك است، از مرطوب كننده ها و نرم كننده هاي ملايم تر استفاده كنيد.شامپو بيوكسين، منتول‌دار يا حاوي عصاره برگ چاي هم مفيد خواهد بود.

پوست چرب

اگر پوست چرب داريد  از شامپوهاي مرطوب كننده بر پايه روغن نبايد استفاده كنيد، زيرا مي توانند چربي پوست سر را افزايش داده و نگهداري مو را دشوارتر كنند. شامپوهاي سولفاته مي توانند واقعا موثر باشند.

 

نكات خريد يك شامپو خوب

مطمئن شويد كه نوع پوست خود و انتظار از شامپو را مي دانيد.

به توضيحات روي بسته بندي شامپو دقت كنيد. بدانيد كه شامپو تقويت كننده يا متعادل كننده، حجم دهنده يا مرطوب كننده است! بهتر

اگر مشكلات حاد داريد، براي تجويز شامپوي مناسب به پزشك مراجعه كنيد.

بايد بدانيد كه شامپو براي پوست سر و تميز كردن نواحي نزديك به ريشه مو مفيد است، اما مرطوب كننده ها براي وسط مو مفيد هستند و نبايد آنها را خيلي نزديك به ريشه و پوست سر استفاده كنيد.

از مخلوط كردن چندين نوع شامپو خودداري كنيد. زيرا هر كدام فرمول متفاوتي دارند و اين مي تواند مشكل را تشديد كند.

به تاريخ انقضاي محصول توجه كنيد، زيرا در صورت استفاده از محصول تاريخ مصرف گذشته، مشكلات پوست و مو افزايش مي يابد.

علاوه بر استفاده از شامپوي مناسب، اگر موهايتان چرب نيست، از مرطوب كننده يا سرم براي نتيجه سريعتر استفاده كنيد.

از مصرف زياد شامپو خودداري كنيد؛ زيرا مي تواند آسيب بيشتري وارد كند.

اگر در انتخاب شامپو خود مطمئن نيستيد، از مشاوران چاپار آنلاين كمك بخواهيد.

محصولات را از مراكز معتبر خريداري كنيد. يكي از فروشگاه هاي پيشرو در زمينه عرضه لوازم آرايشي با كيفيت و اصل، سايت چاپار آنلاين است كه مي توانيد در زمينه تهيه محصول نيز مشاوره دريافت كنيد.

در صورت داشتن باركد روي كالا، بايد اصل بودن آن را از طريق كد روي بسته بندي رعايت كنيد. در صورت خريد محصول از چاپار آنلاين ، مي توانيد از اصالت كالا مطمئن شويد.

 

 

در اين مقاله در مورد انواع مو و خريد شامپو و همچنين انتخاب يك شامپوي خوب و مناسب براي انواع مو صحبت كرديم. بد نيست بدانيد كه استفاده از محصول مناسب با نوع مو و رعايت دستورالعمل ها به راحتي مي تواند از بسياري از مشكلات مو جلوگيري كرده يا باعث ايجاد آن شود. پس با آگاهي كامل از موهاي خود شامپو بخريد.

پيشنهاد ما به شما هم وطنان عزيز خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد محصولات مراقبت از مو

https://www.fanfiction.net/u/15213824/
https://seekingalpha.com/user/55422905/comments
https://justpaste.it/9fw1u
https://www.atlasobscura.com/users/akashfras5
https://trello.com/danisama91
https://www.blogtalkradio.com/akashfras5
https://www.viki.com/users/akashfras5_764/about
https://visual.ly/users/akashfras5/portfolio
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vo139k984n?live
https://slides.com/akashfras5

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۷:۳۴ توسط:sam موضوع:

اجراي مرحله دوم متناسب‌سازي حقوق بازنشستگان از زبان وزير كار

اجراي مرحله دوم متناسب‌سازي حقوق بازنشستگان از زبان وزير كار

به گزارش اخبار اقتصادي در سايت خبري , شريعتمداري ، وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي:
مرحله دوم سازگاري توسط مقامات قانوني تأييد شد و قرار بود اجراي آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شود.
شب گذشته با هماهنگي بانك رفاه ، واريز يك ميليون و ۲۰۰ هزار توماني علي الحساب به حساب بازنشستگان تأمين اجتماعي آغاز شد.
مرحله دوم سازگاري از نيمه شب گذشته آغاز شد و تا ساعت ۲۰ امشب ادامه داشت.
مبلغ اين مبلغ به حساب ۳۶۰۰ بازنشسته واريز شد و در واقع تمام سپرده ها ۴۰۰۰ ميليارد تومان بود.
اعتبار به محض اعلام اعتبار دولت در سال ۱۴۰۰ ، تعديل حقوق بازنشستگان تأمين اجتماعي ادامه خواهد يافت و حقوق اين گروه از بازنشستگان مانند حقوق بازنشستگان كشوري خواهد بود.
ملي ستاد مبارزه با كرونا ملي پرداخت بيمه بيكاري را براي ماه هاي مارس ۱۹۹۸ و آوريل و مه ۱۹۹۹ تصويب كرد. افرادي كه در سيستم بيمه بيكاري وزارت كار ثبت نام كرده اند اين مزايا را دريافت مي كنند.
تعداد افرادي كه از مزاياي بيمه بيكاري كرونا بهره مند شدند ۷۷۰۰۰۰ نفر بود.

منبع :   

https://www.diigo.com/user/sararowe5
https://www.blogtalkradio.com/sararowe5
https://www.viki.com/users/sararowe5_50/about
https://visual.ly/users/sararowe5/portfolio
https://ask.fm/SaraRowe5
http://www.wikidot.com/user:info/sara-rowe
https://www.yelp.ca/user_details?userid=aUWoyPFqz3q1bx22fqnzNw
https://infogram.com/untitled-chart-1h8n6m3nvyxzz4x?live
https://slides.com/sararowe5
https://500px.com/p/sararowe5?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/SaraRowe5

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۰۳ توسط:sam موضوع:

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

 

علت ماندن كف در لباسشويي بوش چيست؟ + راه حل

شايد شما هم تا به حال با يك لباسشويي پر از كف پس از اتمام شستشو مواجه شده باشيد اما ندانيد كه علت اصلي بروز آن چيست. در اين حالت احتمالا روي لباس‌ها سفيدك به چشم مي‌خورد و در حين شستشو ديگ كاملا غرق در كف است. از آنجا كه كف بيش از حد در داخل ديگ مي‌تواند به برد و ديگر قطعات داخلي دستگاه آسيب وارد كند پيشنهاد مي‌شود كه به دنبال پيدا كردن علت ماندن كف در لباسشويي خود باشيد و آن را رفع نماييد. اگر در اين زمينه اطلاعات زيادي نداريد با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد.

z6_3rk2.jpg

علت ماندن كف در لباسشويي

كف موجود در داخل لباسشويي توسط مواد شوينده و حركات ديگ پر از آب ايجاد مي‌شود كه مي‌تواند انواع لكه‌هاي سخت را از بين ببرد. اين كف در سيكل آبكشي از لباس جدا مي‌شود تا شستشو تكميل شود. اگر كف بر روي لباس و داخل دستگاه باقي بماند تاثير منفي بر روي الياف لباس، پوست شما و بدنه دستگاه خواهد داشت. در اكثر مواقع مشكل از دستگاه نيست و شما نيازي به مراجعه به تعمبركار تعمير لباسشويي بوش يا ديگر برندها را نداريد.

از مهم‌ترين علت ماندن كف در لباسشويي و كف كردن زيادي در حين شستشو مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • استفاده بيش از حد از شوينده

شايد با خود تصور كنيد كه هرچه شوينده بيشتري بريزيد لباس‌هاي تميزتري را تحويل خواهيد گرفت در حالي كه اين باور كاملا اشتباه است. پيشنهاد مي‌شود كه ميزان شوينده خود را بر اساس تعداد لباس‌ها و ميزان كثيفي تنظيم كنيد و براي ميزان دقيق‌تر آن بهتر است از دستورالعمل نوشته شده روي شوينده كمك بگيريد. اگر بيشتر از حد نياز از شوينده استفاده كنيد كف زيادي در داخل ديگ توليد مي‌شود كه با سيكل آبكشي از بين نمي‌رود.

نكته: لازم به ذكر است كه پارچه‌هاي بزرگ و نازكي مثل پارچه حرير پرده‌ها، اگرچه ممكن است ديگ را كاملا پر كنند اما به دليل كثيفي كم و نازك بودن بافت خود نياز به شوينده زيادي ندارند.

  • استفاده از برنامه شستشوي كوتاه مدت

در برخي از مواقع علت كف زياد ماشين لباسشويي به استفاده از برنامه كوتاه مدت شستشوي لباسشويي باز مي‌گردد. در اين حالت سيكل آبكشي بسيار كوتاه است و كف‌ها به طور كامل از روي لباس برده نمي‌شوند. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برنامه‌هاي بلندمدت‌تر استفاده كنيد و يا گزينه آبكشي اضافي را انتخآب نماييد تا كف زياد ماشين لباسشويي را با خود حل كند. البته اين مشكل با ريختن مواد شوينده كمتر تا حد زيادي قابل كنترل است.

 

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

علت ماندن كف در لباسشويي مي‌‎تواند به استفاده از مواد شوينده نامرغوب و غير استاندارد مربوط باشد. براي جلوگيري از بروز اين مشكل بهتر است از برندهاي مطرح در بازار استفاده كنيد كه تاريخ انقضا آنها نرسيده باشد. استفاده از پودر و مايع شوينده ارزان قيمت و بي كيفيت مي‌تواند باعث توليد كف زياد ماشين لباسشويي در ديگ شود.

  • استفاده از پودر دستي يا صابون

به ياد داشته باشيد كه براي شستشو لباس‌هاي خود در لباسشويي، تنها از شوينده‌هاي مخصوص ماشين لباسشويي استفاده كنيد چرا كه شوينده‌هاي دستي، شامپو و صابون كف بيشتري نسبت به شوينده‌هاي مخصوص دارند و مي‌توانند علت كف زياد ماشين لباسشويي شما باشند.

  • وجود آب كمتر از حد لازم  در هنگام آبكشي

احتمال دارد علت ماندن كف در لباسشويي به كم بودن آب آبكشي به دليل خراب بودن شير ورودي دستگاه بازگردد در اين حالت كف شوينده بر روي لباس‌هاي باقي خواهد ماند و لباس كاملا تميز نخواهد شد.

علت كف نكردن و باقي ماندن مواد شوينده بر روي لباس

در برخي از مواقع كاربران از كف نكردن مواد شوينده خود گلايه دارند و حتي با باقي ماندن دانه‌هاي پودر بر روي لباس شسته شده خود مواجه مي‌شوند. علت بروز اين مشكل مي‌تواند به چند مورد بستگي داشته باشد.

  • استفاده از مواد شوينده نامرغوب

همان طور كه گفتيم  بي كيفيت بودن مواد شوينده، علت ماندن كف در لباسشويي است اما در برخي از مواقع كيفيت پايين پودر باعث مي‌شود كه در آب به خوبي حل نشود و به صورت دانه‌هاي برف بر روي لباس‌ها باقي بماند.

 

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي با دماي پايين

اگر دماي آب ماشين لباسشويي بسيار پايين باشد احتمال حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آن وجود دارد. لذا بهتر است از برنامه‌هايي با دماي آب ولرم يا داغ استفاده نماييد.

  • استفاده از برنامه‌هاي شستشوي سريع

از ديگر دلايلي كه مي‌تواند باعث حل نشدن مواد شوينده و كف نكردن آنها شود، مي‌توان به استفاده از برنامه‌هاي سريع و كوتاه مدت اشاره كرد كه اجازه حل شدن كامل به شوينده نمي‌دهد.

  • ريختن لباس بيش از حد در داخل ديگ

اگر لباس زيادي در داخل ديگ بريزيد فضاي كافي براي كف زياد ماشين لباسشويي نمي‌دهيد و دانه‌هاي شوينده در لابلاي لباس‌ها باقي خواهد ماند. بهتر است نيمي از ديگ را براي جابه جايي راحت لباس‌ها و كف كردن مواد شوينده خالي باقي بگذاريد.

 نكته: تمام موارد گفته شده براي علت ماندن كف در لباسشويي مربوط به مواد شوينده و نحوه استفاده از دستگاه بود. لذا شما مي‌توانيد با دقت در انتخاب شوينده خود، انتخاب بهترين برنامه شستشوي مناسب و ريختن به اندازه شوينده از بروز دوباره اين مشكل جلوگيري نماييد.

 

منبع: زوم لايف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۱۵ توسط:sam موضوع: