كلاغستان كلاغستان .

كلاغستان

ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران

 

راهنماي جامع سرمايه گذاري در بورس به زبان ساده

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500  درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسكن قرار بگيرد.

در اين مطلب سعي داريم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا كنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و كسب سود كنيد. با ما همراه باشيد.

اكثر افرادي كه دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسك پذيري متوسط به بالا و به دنبال به كار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و كار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمايه گذاري در بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

 

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميكنيم:

 

1) به دنبال پيشرفت و كار كردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي كه به دنبال سرمايه گذاري و كسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

9ndb_w1.jpg

همچنين به اين افراد پيشنهاد ميكنيم در بورس سرمايه گذاري نكنند:


1) افرادي كه انگيزه كافي براي معامله كردن ندارند.

2) افرادي كه نمي توانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانك و سود كم آن راضي هستند.

اگر جزو دسته نخست هستيد و تمايل به سرمايه گذاري در بورس داريد مراحل ورود به بازار بورس در دو گام خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران : ثبت نام كد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و  يادگيري روش هاي معاملاتي

حال به توضيح اين دو گام ميپردازيم:


ثبت نام كد بورسي

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارك شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5  دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب كارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود كه آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام اينترنتي (آنلاين) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام كاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامك ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع كنيد.



آشنايي با بازار بورس – بورس چيست و چگونه كار ميكند؟

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش ميكنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت ها و كارخانه ها را خريد و فروش ميكنيد.

 

شما در واقع سهام شركتي يا كارخانه اي را خريداري ميكنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب ميكند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شركت ها را از خود شركت ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

 

توجه كنيد كسب سود در بازار بورس از دو طريق امكان پذير است:

 

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 200 تومان خريداري ميكنيد و هفته بعد 220 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود كرده ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي كه شركت در طول يك سال ساخته است شما نيز شريك هستيد. كه اين سود به حساب بانكي شما واريز خواهد شد)

 

 

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شكل مستقيم (دريافت كد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت هاي كارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميكنيم كتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شركت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را ميدهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

 

فرآيند يادگيري بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميكنيم با مطالبي كه در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع كنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شركت كنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني كه روزانه صرف آموزش بورس كرده ايد)، بايد مفاهيم و كليات را فرا بگيريد و توانايي معامله كردن خواهيد داشت.

 

مزاياي سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2-  سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و كارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي كند)

3-  فرق نمي كند كجاي دنيا باشيد فقط كافيست با يك كامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب كرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد كند و سود خوبي كنيد.


حداقل سن براي دريافت كدبورسي و كد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت كد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي كه شناسنامه دارد ميتواند كد بورسي دريافت كند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله كنيد (كد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرك هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدركي نداريد.

 

كدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممكن است شركت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري كنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

 

راز موفقيت در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسك پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست كه نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

سود بورس چقدر است؟

سود در بورس ثابت نيست! ممكن است روزي 10 درصد سود يا ضرر كنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه كنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانك سود كنيد تا ارزش انرژي و زماني كه گذاشته ايد را داشته باشد!

 

تحليل بنيادي چيست و چه كاربردي دارد؟

  1. گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شركت
  2. بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  3. طراحي الگو و ساختار آن
  4. تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  5. تعيين اهميت متغير هاي الگو
  6. تعيين ارزش آينده
  7. مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

كه درباره هر شركت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني كنيد كه يك سهم ارزنده هست يا خير؟

 

عرضه اوليه سهام در بورس چيست؟

 

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يكي از مواردي بوده كه براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شركتي كه در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شركت ها در بورس به اين دليل كه در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا كد بورسي دريافت كنيد.

اطلاعات بيشتر درباره عرضه اوليه: عرضه اوليه

 

 

جمع بندي و چند توصيه خيلي مهم


در نهايت اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد. و حتماً از شركت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني كه خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.


برچسب: ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۵:۰۴ توسط:sam موضوع:

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي


برچسب: دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۰۳ توسط:sam موضوع:

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: ويژگي حفاظ شاخ گوزني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۰:۴۲ توسط:sam موضوع:

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات "ديزاين"

 

طراحي بنر اينستاگرام

با قيمت ارزان و تحويل سريع ، طراحي بنر اينستاگرام ، طراحي قالب اينستاگرام و طراحي پست اينستاگرام به صورت سريع ، تحويل بنر اينستاگرام بين 6 ساعت تا دو روز، طراحي حرفه اي بنر اينستاگرام با قيمت ارزان و رقابتي ، براي كانال هاي اينستاگرامي مختلف شامل طراحي بنر فروشگاهي اينستاگرام ، طراحي بنر خدماتي اينستاگرام ، طراحي بنر جشنواره و فروش ويژه اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام در سايز استاندارد و به صورت لايه باز استاندارد سايز در طراحي بنر اينستاگرام ؟ در طراحي بنر اينستاگرام نياز به رعايت سايز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پيكسل مي باشد. رنگبندي استاندارد بنر اينستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاوير موقع درج در كانال اينستاگرام ، رعايت فرمت صحيح و يا استفاده از رنگبندي مناسب باعث ميشود تصوير طراحي شده به شكل زيبا نمايش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از تركيب و تداخل رنگ قرمز روشن و يا ارغواني ، زرد و يا نارنجي به صورت غير حرفه اي و بدون رعايت محدوده استاندارد هر رنگ در نهايت همانند برخي از بنرهايي كه امروزه شاهد آنيم ، تصوير خروجي را به صورت محسوس با كيفيت پايينتري نسبت به بنر طراحي شده نمايش مي دهد.

»» سفارش بنر اينستاگرام 

طراحي گرافيك

طراحي بنر متحرك

، طراحي بنر تبليغاتي متحرك GIF در سايزهاي استاندارد و يا سايز دلخواه ( طراحي بنر 468 در 60 ، طراحي بنر 120 در 240 ، طراحي بنر 728 در 90 ، طراحي بنر 125  در 125 ،  طراحي بنر 100  در 100 ،  طراحي بنر 970 در 90 ،  طراحي بنر 970 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 250 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 1200  در 60 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 300 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 600 ،  طراحي بنر 600  در 300 ،  طراحي بنر 120  در 600 ،  طراحي بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثي گوشه  (پايين راست) ،  بنر مثلثي گوشه (پايين چپ) ،  طراحي بنر در سايز دلخواه

»» سفارش بنر متحرك (بنر GIF)

طراحي تبليغات ثابت

 امروزه بخش عمده اي از فعاليت و رقابت بين كسب و كارها به تبليغات بازميگردد و تبليغات بنري و گرافيكي ، در گذشته بيشتر انيميشن ها و يا در برحي فضاهاي تبليغاتي تيزرها بخش عمده اي فضاي تبليغاتي وب ها و شبكه هاي اجتماعي را تشكيل مي دهند ، از شرايط حساس  در طراحي تبليغات طراحي طرح ها در رزوليشن هاي مناسب فضاي وب و يا پرينت به صورت حرفه اي و ارزان - برخي از طرح هاي گرافيكي ارائه شده در سامانه طراحي DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحي لوگو حرفه اي با قيمتي ارزان و رقابتي به همراه گارانتي رضايتمندي)  ، طراحي پوستر (انواع پوستر در طرح و سايزهاي مختلف) ، طراحي انواع كاور ،  طراحي بنر تلگرام ، طراحي بنر فيسبوك ، طراحي كاور فيسبوك ، طراحي كاور موزيك ، طراحي طرح هاي اداراي : طراحي سربرگ اداري ، طراحي كارت ويزيت ، طراجي سررسيد ، طراحي تقويم ، طراحي مهر شركتي و ...

 طراحي لوگو : لوگو يا آرم يا نشانه يك تصوير بصري است به نمايندگي از يك كسب و كار خاص كه به راحتي قابل درك و تشخيص است. يك آرم به طور كلي شامل نمادها ، متن تلطيف شده يا تركيبي از هر دو است. طراحي لوگو نماد و يا طراحي لوگو تايپ خود را به ما بسپاريد ...لوگو اين پتانسيل را دارد كه يك دارايي بسيار قدرتمند براي يك برند باشد.از نگاه طراحان ما كه در اين محتوا صرفا نظر تجربي ما دخالت داده شده است و مي تواند نادرست باشد ، اما معياري كه ما براي طراحي لوگوي يك كسب و كار در نظر داريم زيبايي آن به تنهايي نيست ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يك كسب و كار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يك لوگو و برند و كسب و كار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه كردن كسب و كار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت كسب و كار باشد ، لوگو به عنوان هويت كسب و كار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ،  محتواي لوگو در يك كار حرفه اي به صورت اتوماتيك المان هايي را فراخواني مي كند ، تركيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبك كار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن كار ... در كنار زيبايي كار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از كسب و كار شماست كه شخصيت كسب و كار شما در آن نمايان خواهد شد... هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران كسب و كار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح كي دهند كه اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده كرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد كه سامانه ديزاين نيز در كارهاي خود بر آن تاكيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و كسب درآمد بيشتر  است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت كوتاه مدت و يا غير تجاري و ... مي باشد  ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي كار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و كارفرما ، تركيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يك طرح در نهايت خلاصه كرد ... اين طرح يكي از چندين طرح ممكن با اين تركيب نياز / تركيب اولويت هاست كه سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي كارفرما چندين اتود را جهت اشتراك نظر ، همفكري جهت پياده سازي درخواست مي دهند ... اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود كه شاهد آنيم كه در بسياري از شركتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند. مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالك محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي كمپاني گوگل ، اما اين آرم از كجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تكامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارك و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي كردند ، تا اينكه در زمان قرون وسطي كه از تصاوير گرافيكي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 1870 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشكر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تايپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحي گرافيك

 طراحي انواع طرح گرافيكي ، طراحي وكتور ، طراحي كاراكتر ، موشن گرافيك ، طراحي گرافيك وب سايت (طراحي هدر وب سايت ، طراحي لوگوي وب سايت ، طراحي تصاوير اسلايدر وب سايت ، طراحي بنر ثابت وب سايت ، طراحي بنر متحرك وب سايت ، طراحي فاو آيكون وب سايت) و ... طراحي انواع طرح تبليغاتي و گرافيك  با قيمت رقابتي و گارانتي كيفيت 

طراحي گرافيكي فرآيند ارتباط بصري و حل مسئله از طريق استفاده از تايپوگرافي ، عكاسي و تصوير سازي ضمن درگير كردن منابع سخت افزاري و نرم افزاري و تجربيات ، دانش ، ايده پردازي و در نهايت خلاقيت و ميزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع مي باشد. طراحان گرافيك نمادها ، تصاوير و متن را ايجاد و تركيب مي كنند تا نمايش تصويري ايده ها و پيام ها را تشكيل دهند. آنها براي ايجاد آهنگ هاي تصويري از تايپوگرافي ، هنرهاي تجسمي و تكنيك هاي صفحه بندي استفاده مي كنند. استفاده هاي متداول از طراحي گرافيكي شامل طراحي شركتي (مثل آرم و مارك تجاري) ، طراحي سرمقاله (مجلات ، روزنامه ها و كتاب ها) ، تبليغات ، طراحي وب ، بسته بندي محصول و ... در قرن 17 تا 18th از نوع متحرك تبليغات به طرز ظريفي براي كيف دستي يا كارت ويزيت كه از حكاكي هاي چوب يا مس چاپ شده بودند استفاده مي شد. اين اسناد يك تجارت و محل آن را مشخص مي كرد. احتمالا در آن زمان براي اولين بار بود كه ويليام هوگارت ، نقاش انگليسي ، مهارت خود را در حكاكي به كار برد و اولين كسي بود كه براي تبليغات تجاري طراحي كرد.   سامانه طراحي desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولاني در امر طراحي تبليغات و گرافيك ثابت و قابل چاپ ، گرافيك تحت وب ، گرافيك متحرك و ... در اين راه با افتخار ضمن ارزيابي صحيح از نياز فعاليت و كسب و كار شما ، تعرفه هاي رقابتي و در اختيار گذاشتن گارانتي قيمت و گارانتي كيفيت همراه 0 تا +100 پروزه شماست ...

 طراحي هدر وب سايت :

هدر و يا سربرگ وب سايت ، نوعي طرح از دسته گرافيك وب سايت است ،

محتواي هدر وب سايت

هدر مي تواند داراي ساختاري ساده و يا مفهومي باشد ، هدر وبسايت بعضا طرح هاي ديگر را نيز در كنار محتوا شامل مي شود به عنوان مثال اگر وب سايت شامل و داراي لوگو باشد و جايگاهي براي لوگو در طراحي در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحي هدر از لوگوي وب سايت نيز استفاده مي شود ،و يا در طرح هاي قديمي تر وب سايت ها كه معمولا اين نوع ساختار طراحي وب سايت ، از نظر عرض ثابت و غير واكنش گرا مي باشد، برخي طراحان وب سايت فيلدهاي ساده جستجو را بدون استايل و پس زمينه خاص در هدر وب سايت قرار مي دهند و به جاي استايل دهي مستقيم، از هدر براي پوشش آن استفاده مي كند لذا در اين موارد هدر مي تواند شامل قسمتي به عنوان پس زمينه و جايگاه ورود متن فيلد جستجو شود و تا حدي اين را پوشش دهد و همينطور ساير موارد اينچنيني ...

 

»» سفارش طراحي گرافيك

 

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner

برچسب: بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۱:۲۳ توسط:sam موضوع:

بهترين پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر

ميهن استور - خريد پستي پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر

 

  • ميهن استور - خريد پستي پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر

    توضيحات

    پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر

    قابليت اتصال و شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

    مناسب براي انواع گوشي ها، تبلت ها و...

    نمايشگر دقيق درصد شارژ پاوربانك

    (ظرفيت تضميني 4000mAh)

    قيمت : 119000 تومان


    پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر با ظرفيت اسمي 20000 ميلي‌آمپرساعت محصول برند «Fantesi» است. اين محصول با دو درگاه خروجي امكان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هايتان را به شما مي‌دهد. باتري اين شارژر از نوع ليتيومي است و ولتاژ ورودي و خروجي اين شارژر همراه 5 ولت است. بنابراين اگر دستگاه‌هاي 5 ولتي مانند گوشي، تبلت يا دوربين ديجيتال يا پخش‌كننده همراه دچار مشكل كمبود شارژ شد و به برق شهري يا خودرو دسترسي نداشتيد، اين پاور بانك مشكل شما را حل مي‌كند. از روي نمايشگر دقيق درصد، مي‌توان ميزان شارژ باقي‌مانده را فهميد و يك چراغ LED بزرگ روي آن وجود دارد. اين چراغ هم مانند چراغ‌قوه عمل مي‌كند هم مي‌تواند حالت چشمك زن داشته باشد. بدنه‌ي آن از پلي كربنات و پلاستيك ABS ساخته‌شده است و جاي خط و خش به‌آساني روي آن نمي‌افتد.



    قيمت : 119000 تومان

    ويژگي هاي پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر :
    - قابليت اتصال و شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان
    - محافظت شده در برابر افزايش ولتاژ و جريان
    - ساخته شده از پلاستيك ABS و پلي كربنات
    - مناسب براي انواع گوشي ها، تبلت ها و...
    - شدت جريان خروجي : 1.2 و 2.1 آمپر
    - ارسال طرح پاوربانك به صورت رندوم
    - نمايشگر دقيق درصد شارژ پاوربانك
    - ظرفيت تضميني 4000mAh
    - داراي چراغ قوه مهتابي قوي
    - همراه با كابل MicroUSB
    - داراي نشانگر ميزان شارژ


    روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 119000 تومان

    برچسب ها :محصولات Fantesi , پاور بانك , خريد اينترنتي فانتسي 4000 , خريد محصولات فانتسي 4000 , خريد آنلاين پاور بانك , پاور بانك 4000 ميلي آمپر , خريد شارژهمراه , خريد پاوربانك , پاوربانك , Power Bank Fantesi , Fantesi ,

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين پاوربانك فانتسي 4000 ميلي آمپر


برچسب: بهترين,پاوربانك,فانتسي,4000,ميلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۴۶ توسط:sam موضوع:

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي


برچسب: ثبت,رپورتاژ,اگهي,و,بك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۲:۵۱ توسط:sam موضوع:

ازار هاي Business to Business

بازار هاي Business to Business

 

روال استفاده از بازار هاي Business to Business به صورت معمول از سال هاي پيش در حال انجام است و روز به روز بر خدمات آن ها افزوده مي شود. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكان روش هاي سنتي دستيابي را براي ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدف قرار داده است. معامله گران مي توانند بدون هيچ زحمتي در بازديدهاي گران قيمت به كشورهاي ديگر ، با خيال راحت صادرات و واردات كالا را انجام دهند. ويژگي تجاري سپرده گذاري از Alibaba يكي از راه هاي جلوگيري از ريسك كلاهبرداري در بازار عمده خريد و فروش عمده علي بابا مي باشد.

 

برخي از مزاياي ديگري كه بازار عمده B2B  براي مشتريان خود دارد:

 

سرعت و امنيت ارتباطات.

ادغام مستقيم داده هاي معامله در سيستم هاي رايانه اي شركت.

امكان دريافت پيشنهادات يا تقاضاي بيشتر ، گسترش رقابت.

شخصي سازي خريدي كه با آن از معاملات احتمالي طرفداري جلوگيري مي شود.

تعداد بازديدهاي تجاري كمتر ، روند مذاكره سريعتر و غيره بنابراين ممكن است خريداران از كاهش قيمت درخواست كنند يا فروشندگان مي توانند حاشيه هاي خود را با يك كليك افزايش دهند.

من ليستي از برخي از جريمه هاي پورتال B2B را گردآوري كرده ام كه مي تواند به شما در تقويت هر چه بيشتر شغل خود در سراسر جهان كمك كند.

 من فراز و نشيب هاي هر پلتفرم B2B را برجسته كرده ام تا به شما در انتخاب صحيح شغل خود كمك كنيد.

 در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي برتر جهاني B2B جهاني وجود دارد كه به هزاران مشاغل در جهان براي رشد و دستيابي به مشتريان بين المللي و محلي خود كمك مي كنند.

 

hfyd_z4.jpg

Made in china

 

Made in china در سال 1996  در كشور چين تاسيس شده و يكي از محبوب ترين و بزرگترين بازار عمده خريد و فروش آنلاين چيني B2B در جهان است. اين بازار بزرگ با ارائه راه حل هاي تجاري براي معاملات عمده خدمات خود را گسترش داده و در حال حاضر به بسياري از شركت هاي كوچك و بزرگ چيني براي يافتن خريداران عمده در سراسر جهان كمك مي كند و نقش بزرگي در توسعه بازارهاي خريد و فروش عمده چين ايفا كرده است.

 

شركت هاي تجاري چيني در هر مقياسي مي توانند با عضويت در بازار خريد و فروش عمده made in china و ثبت محصولات خود به صورت روزانه با خريداران عمده محصولات مختلف مانند محصولات كشاورزي و... زيادي در سراسر جهان به صورت مستقيم ارتباط برقرار كنند. با استفاده از خدمت استعلام قيمت در اين سيستم، خريداران عمده به راحتي مي توانند بسياري از قيمت هاي محصولات مختلف را با يكديگر مقايسه كنند و بهترين قيمت ها را بدست آورند.

خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده خرما با كمترين قيمت، ميزان سود در معامله آينده شما را تعيين مي كند. خريد با قيمت پايين تر اهرم خوبي براي حضور در بازار رقابتي خريد و فروش عمده انواع كالاي كشاورزي بوده و استفاده درست از آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و رشد كسب و كار شما منجر شود. به دليل سرعت بالا در توليد و مصرف، دسترسي به فروشندگان دست اول در بازار محصولات كشاورزي مي تواند به رقابت شما در اين حوزه بسيار كمك كند.


برچسب: ازار هاي Business to Business،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۱۳ توسط:sam موضوع:

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۲:۴۶ توسط:sam موضوع:

كد عددي محاسبه جستجوي ريشه(Root Search)

در اين پروژه يك كد عددي جستجوي ريشه به زبان متلب نوشته شده است.



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

كد عددي محاسبه جستجوي ريشه(Root Search)


برچسب: كد,عددي,محاسبه,جستجوي,ريشه(Root،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۳:۲۷ توسط:sam موضوع:

معرفي كتاب لامايونايتد

معرفي كتاب لامايونايتد

اثر اسكات آلن

سلام! من اسكات آلن و نويسنده‌ي كتاب لاما يونايتد هستم. وقتي جوان‌تر بودم مي‌خواستم يك فوتباليست شوم، بعدها دوست داشتم در مسابقات بوكس شركت كنم، بعدترها دلم مي‌خواست دلقك شوم و بعدترترها هم مي‌خواستم كارتونيست باشم و يك‌زماني هم كشته‌مرده‌ي راننده تاكسي شدن بودم! بزرگ‌تر كه شدم، در ?? سالگي شروع كردم به نوشتن درباره‌ي فوتبال و با يك برنامه‌ي راديويي هم همكاري كردم. سه مقاله هم براي يك روزنامه‌ي غيررسمي يك مدرسه نوشتم كه حسابي به دردسر افتادم.

عاشق غذاهاي تايلندي هستم و كيك‌هاي مادرم؛ البته نه باهم!دو تا كتاب موردعلاقه دارم. راهنماي كهكشان براي هيچ‌هايكرها و جزيره‌ي گنج! كتاب رهنماي كهكشان براي هيچ‌هايكرها خيلي خيلي بانمك و احمقانه است و جزيره‌ي گنج هم داستان دزدهاي دريايي است! از اين بهتري ديگر چه مي‌خواهيد؟! يادم رفت بگويم عاشق چوب‌شور هم هستم! شايد از چوب‌شور خوردن زيادي است كه اين‌قدر بانمك شده‌ام!

اگر يازده‌تا لاما از روي حواس‌پرتي خاكستر خفن‌ترين بازيكن فوتبال دنيا را بخورند چه مي‌شود؟ معلوم است ديگر! اين يازده لاما تبديل مي‌شوند به يك تيم فوتبال كه هيچ تيمي حريفش نيست! تيم فوتبال لاما يونايتد با تلاش‌هاي مربي يازده‌ساله‌شان، تيم و دوست عجيب‌وغريبش، كايرو و برنده‌ي اسكاتلندي جام جهاني، مك كلاود، مي‌روند براي يك مسابقه‌ي مهم و محشر؛ اما كي دلش مي‌خواهد به يك مشت لاماي خنگ ببازد؟ هيشكي! تيم‌هاي رقيب دست به هر كاري مي‌زنند تا اما يونايتد را از ميدان به دركنند. پاي كاپ طلا كه وسط باشد فوتبال هم براي خودش پر است از اين‌جور بدجنسي‌ها.

اين كتاب بسيار بامزه و خنده‌دار است. حتي اگر فوتبالي هم نباشيد عاشقش مي‌شويد. بعضي جاها هست كه حتي ممكن است بلند قهقهه بزنيد! فقط تصور كنيد قيافه تيم‌هاي حريف وقتي مي‌بينند بايد با يازده‌تا لاماي چهارپا توي يك زمين فوتبال بازي كنند جوري است! تصويرگري‌هاي كتاب هم حرف ندارند. اين كتاب براي پسرهايي كه خيال مي‌كنند از كتاب خواندن خوششان نمي‌آيد و دخترهايي كه خيال مي‌كنند از فوتبال خوششان نمي‌آيد و هركسي كه فكر مي‌كند لاماها بامزه‌اند، ضروري است!

حتي اگر از فوتبال چيز زيادي ندانيد و برخي قسمت‌ها را درجا متوجه نشويد بازهم مطالعه‌ي اين كتاب حوصله‌تان را سرهايش مي‌آورد. بچه‌هاي ? تا ? سال حسابي با اين كتاب كيف مي‌كنند و بايد گفت كه از كتاب‌هايي مثل خاطرات يك بچه‌ي چلمن و مجموعه كتاب‌هاي تايم گيتس تأثير تربيتي بهتري روي بچه‌ها دارد.

مجموعه كتاب‌هاي لامايونايتد با ترجمه‌ي محمدحسين واقف از انتشارات هوپا منتشرشده است.

https://www.cavack.com/Item/26770


برچسب: معرفي كتاب لامايونايتد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۲:۴۶ توسط:sam موضوع: